Gå til innhold

Date mann som ikke er skilt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere gjort det? Det er 3 år siden de gikk fra hverandre og de er separert, men ikke skilt. 

Det var hun som gikk og de har ett barn sammen. 

Anonymkode: 37453...f63

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere gjort det? Det er 3 år siden de gikk fra hverandre og de er separert, men ikke skilt. 

Hvorfor har de ikke skilt seg? 

AnonymBruker
Skrevet

Nope. Om han fremdeles er gift, er han fremdeles opptatt med en annen, samme hvor separert de er. Og det er enda mer grunn til å bli skeptisk om de har vært separert så lenge men ikke er skilt ennå.. venter de og ser fordi de håper de kan bli sammen igjen?

Anonymkode: 020f2...e46

Skrevet

Hvorfor har de ikke skilt seg etter 3 år?

AnonymBruker
Skrevet

Etter 3 år som separert er det virkelig på tide å gro baller og søke skilsmisse! Jeg tar ikke i en mann som pr definisjon er opptatt...

Anonymkode: 18bd8...bd7

AnonymBruker
Skrevet

Er det eksen min? :fnise: Jeg sendte inn skilsmissepapirene i mai 2016 etter ett år som separert, men han har fortsatt ikke signert de... Jeg aner ikke hvorfor :edie:

Anonymkode: f334e...50a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

aldri i livet.  Bare enda mer bevis at han er tafatt.  

Anonymkode: 993f0...d38

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Altså, å være separert er ikke det samme som å være gift. Man må sende inn papirer for å bli skilt, mulig ingen av dem har gjort dette. Var derfor jeg spurte om hvorfor de ikke er skilt? Kan det være sløvhet?

Selv glemte jeg å søke om skilsmisse sist jeg var gift, kom plutselig på det og da hadde jeg bodd sammen med min nye i tre år.. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, håper han på at de skal komme sammen igjen?

AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet synes jeg ikke det er problematisk å date noen som er separert. Det er vel ganske vanlig, i hvert fall blant de godt voksne.

Men jeg ville forsøkt å finne ut hvorfor de ikke har blitt skilt på 3 år. Er det sløvhet? Er det en av dem som ikke vil? Er det noe økonomisk? Spør rett ut, det bør du kunne få svar på.

Anonymkode: 6b3f0...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...