AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Hadde dere gjort det? Det er 3 år siden de gikk fra hverandre og de er separert, men ikke skilt. Det var hun som gikk og de har ett barn sammen. Anonymkode: 37453...f63
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere gjort det? Det er 3 år siden de gikk fra hverandre og de er separert, men ikke skilt. Det var hun som gikk og de har ett barn sammen. Anonymkode: 37453...f63 Hvorfor har de ikke skilt seg?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Nope. Om han fremdeles er gift, er han fremdeles opptatt med en annen, samme hvor separert de er. Og det er enda mer grunn til å bli skeptisk om de har vært separert så lenge men ikke er skilt ennå.. venter de og ser fordi de håper de kan bli sammen igjen? Anonymkode: 020f2...e46
Gjest BethD Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Hvorfor har de ikke skilt seg etter 3 år?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Etter 3 år som separert er det virkelig på tide å gro baller og søke skilsmisse! Jeg tar ikke i en mann som pr definisjon er opptatt... Anonymkode: 18bd8...bd7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Er det eksen min? Jeg sendte inn skilsmissepapirene i mai 2016 etter ett år som separert, men han har fortsatt ikke signert de... Jeg aner ikke hvorfor Anonymkode: f334e...50a 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 aldri i livet. Bare enda mer bevis at han er tafatt. Anonymkode: 993f0...d38
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Altså, å være separert er ikke det samme som å være gift. Man må sende inn papirer for å bli skilt, mulig ingen av dem har gjort dette. Var derfor jeg spurte om hvorfor de ikke er skilt? Kan det være sløvhet? Selv glemte jeg å søke om skilsmisse sist jeg var gift, kom plutselig på det og da hadde jeg bodd sammen med min nye i tre år.. Endret 3. januar 2018 av Dævendøtte
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere gjort det? Det er 3 år siden de gikk fra hverandre og de er separert, men ikke skilt. Det var hun som gikk og de har ett barn sammen. Anonymkode: 37453...f63 Hmm, håper han på at de skal komme sammen igjen?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 I utgangspunktet synes jeg ikke det er problematisk å date noen som er separert. Det er vel ganske vanlig, i hvert fall blant de godt voksne. Men jeg ville forsøkt å finne ut hvorfor de ikke har blitt skilt på 3 år. Er det sløvhet? Er det en av dem som ikke vil? Er det noe økonomisk? Spør rett ut, det bør du kunne få svar på. Anonymkode: 6b3f0...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå