Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, jeg trenger sårt råd og hjelp her. Jeg er så utrolig fortvilet og vi vet ikke hva vi skal gjøre, det er utrolig ille og krenkende for oss begge. Jeg er en 16 år gammel jente som har en kjæreste på 18 år. Jeg skal prøve å forklare dette på best mulig måte. Vi har lenge visst at det er noen som prøver å ødelegge forholdet vårt, for å få meg. Gjentatte gange har kjæresten min blitt ringt opp med skjult nummer der det en gutt som snakker på engelsk og truer han til å gjøre det slutt med meg, ellers vil fæle ting skje. Jeg har også blitt kontaktet gjentatte ganger på sosiale medier fra en profil som er anonym, altså med falskt navn. Personen vet tydeligvis alt om meg, hvor jeg bor, har stått utenfor huset mitt, osv osv. Jeg har null anelse hvem denne personen er, og jeg har lenge vurdert å kontakte politiet men jeg har ikke turt. 

Nå har denne personen virkelig gått langt over streken, for å ødelegge livene våre. Nå kan jeg ikke la det gå mer, og jeg er så utrolig sint!! For en ukes tid tilbake midt på natten var kjæresten min hjemme hos seg selv og våken, han var på badet og gjorde noe greier med seg selv.. runka. Det er et lite vindu på badet med persienner, men dette vinduet var halvåpent. Når han var ferdig og skulle reise seg, så hører han noen som er rett uttafor vinduet, og som løper vekk. Han fikk ikke tid til å gå ut å sjekke hvem det var. Jeg sa til han at det sikkert bare var naboen eller noe, og stressa ikke over det. Helt til igår, der han plutselig sier til meg «jeg har på følelsen av at noen har private bilder av meg fra en natten.» jeg roet han ned og sa at hvis det var tilfelle så hadde de nok sagt noe for flere dager siden. Tror dere ikke han får tilsendt bilder av seg selv på Instagram av en bruker igår kveld? Der man er klart og tydelig at det er han (han satt på toalettet med ryggen til, men man ser ca halve ansiktet fra siden, + ene bildet viser greia hans der nede, og man ser klart og tydelig hva han holder på med) disse bildene har han altså att vi kjæresten min gjennom vinduet fra hans EGET HJEM 😰😰😰😰😰😰😰går det an???! Vi aner ikke hva som skjer nå, om de blir spredt eller hva. Han sier til meg at da klarer han ikke å leve mer. Han kommer til å miste jobben, aldri få utdanning osv. Han er også veldig religiøs og familien hans kommer til å kaste han ut. Han ikke gjort noe gale utenom å onanere i sitt eget hjem, også er det fader meg så gale folk er ute om spionerer og tar bilder av han???? Hva skal vi gjøre??? Vil politiet gjøre noe? Hvis det er noen som klarer å finne ut hvem personer som gjemmer seg på Instagram er, er jeg villig til å betale for å finne ut hvem det er. JEG BER OM HJELP, dette er personen jeg elsker over alt på jord sitt liv det er snakk om. Jeg klarer ikke å se han ha det så vondt!

Anonymkode: aa383...649

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet

Anonymkode: d50c1...6d6

• Liker 48
Skrevet

Ring politiet asap!

• Liker 18
Skrevet

Ja, det er bare å anmelde. Politiet vil ta det alvorlig. Det er sen beste måten å hindre at bildene blir spredt. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Politiet, nå! 

Anonymkode: 4ff08...b17

• Liker 11
Skrevet

Som de andre sier, anmeld det. Ta kontakt med politiet.

Jeg forstår ikke hvorfor han skal miste jobben fordi han runker på badet hjemme, men...

• Liker 17
Skrevet

Gå på politistasjonen, fortell hele historien og anmeld.

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor har du ikke turt å gå til politiet?!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så tafatte dere er ts. Dette er en soleklar politisak. 

Anonymkode: eeb46...64c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Måbarefåsiat... skrev:

Som de andre sier, anmeld det. Ta kontakt med politiet.

Jeg forstår ikke hvorfor han skal miste jobben fordi han runker på badet hjemme, men...

Kan jeg bare ringe politiet nå og forklare alt, også komme inn med anmeldelse? Vil det ikke ta lang tid i og med at han bor i Oslo området? Jeg trodde det var slik at ingen arbeidsgiver vil ha ansatte som har sånne bilder av seg selv på nettet... hadde det vært verre hvis det var bilder han hadde tatt selv med ansikt og som var blitt spredt feks? Det jeg sier til han skjønner du.. dette er så sykt at jeg tror nesten ikke på det, hva er oddsen for at noen har klatra opp til det knøttlille vinduet ditt på badet klokken 3 om natten når du sitter på do og onanerer for å ta bilder av deg😰

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, minister-mio skrev:

Hvorfor har du ikke turt å gå til politiet?!

Jeg har liksom tenkt at det går over. Jeg fortalte det til en lærer på skolen min når det her begynte (jeg følte meg rett og slett forfulgt ute) som igjen kontaktet rektor som kontaktet meg og foreldrene mine, og de sa jeg måtte anmelde. Dum som jeg er så skrev jeg til den profilen at nå var skolen innblandet og at jeg skulle ned å anmelde hvis han ikke sluttet å plage meg, så da slettet han alle profilene og beklaget seg. Ham sa også han kom til å ta livet av seg hvis foreldrene hans fikk vite hva han hadde gjort på nettet, og at han bare var 16 år hamogså.  Hadde jeg bare gått til politiet da hadde det kanskje vært unngått!!!! Jeg er så dum snill 😪

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg bare ringe politiet nå og forklare alt, også komme inn med anmeldelse? Vil det ikke ta lang tid i og med at han bor i Oslo området? Jeg trodde det var slik at ingen arbeidsgiver vil ha ansatte som har sånne bilder av seg selv på nettet... hadde det vært verre hvis det var bilder han hadde tatt selv med ansikt og som var blitt spredt feks? Det jeg sier til han skjønner du.. dette er så sykt at jeg tror nesten ikke på det, hva er oddsen for at noen har klatra opp til det knøttlille vinduet ditt på badet klokken 3 om natten når du sitter på do og onanerer for å ta bilder av deg😰

TA DEG SAMMEN OG RING+ DRA TIL POLITIET! EN 16 ÅRING BURDE SKJØNNE SÅPASS!

Anonymkode: 48b20...0ab

• Liker 10
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har jo bevis på at noen har tatt bilder gjennom baderomsvinduet. Hvis dere ikke vil at bildene skal bli spredt bør dere anmelde. Politiet kan som regel spore "anonyme" kontoer, så han vil nok bli avslørt. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Ham sa også han kom til å ta livet av seg hvis foreldrene hans fikk vite hva han hadde gjort på nettet, og at han bare var 16 år hamogså.  Hadde jeg bare gått til politiet da hadde det kanskje vært unngått!!!! Jeg er så dum snill 😪

Ja, du var dumsnill, men du trenger ikke være dumsnill en gang til.

Så lenge han fortsetter å trakassere dere må han ta følgene av det.

• Liker 11
Gjest Dævendøtte
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du sier, hva er oddsen for at noen har klatra opp og tatt bilder? Du er 100 % sikker på at dette er det som virkelig har skjedd, og at dette ikke er en bortforklaring på noen som helst måte? Høres helt usannsynlig ut og jeg er skeptisk. Men om du er bombesikker, hva venter du på?

Skrevet

Jeg skjønner at dette er veldig ubehagelig, men dere må slutte å tenke at livet hans blir ødelagt av dette. Ingen arbeidsgiver vil bruke det mot ham at han er blitt utsatt for noe kriminelt. Og alle menn runker. Det vet alle arbeidsgivere. Ergo, ikke noe å bekymre seg for.

Og det at han ikke vil komme inn på studier, stemmer ikke. Det ville han gjort selv dersom han hadde tatt bildet av seg selv og spredt det på en blogg- studieopptak tar ikke hensyn til annet enn faktiske kvalifikasjoner.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ansetter mye folk hvert år og hadde aldri unnlatt å ansette denne gutten pga slike bilder. Det er helt normalt å onanere, og om foreldrene skulle kaste ham ut på grunn av noe slik er de meget spesielle. Kan på ingen vis unnskylde med at de er kristne, dette er ekstremt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Som du sier, hva er oddsen for at noen har klatra opp og tatt bilder? Du er 100 % sikker på at dette er det som virkelig har skjedd, og at dette ikke er en bortforklaring på noen som helst måte? Høres helt usannsynlig ut og jeg er skeptisk. Men om du er bombesikker, hva venter du på?

Jeg har selv sett bildene, og at brukeren har sendt bildene til han, er 100% sikker. Skal ned å anmelde nå snart, takk for dytten alle sammen. Det jeg trengte!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mariell77 skrev:

Jeg ansetter mye folk hvert år og hadde aldri unnlatt å ansette denne gutten pga slike bilder. Det er helt normalt å onanere, og om foreldrene skulle kaste ham ut på grunn av noe slik er de meget spesielle. Kan på ingen vis unnskylde med at de er kristne, dette er ekstremt.

Åh, godt å høre. Foreldrene er muslimske forresten. Noen som vet hva straffeloven for dette er?

Skrevet

Åh, godt å høre. Foreldrene er muslimske forresten. Noen som vet hva straffeloven for dette er?

I teorien kan han få 3 mnd fengsel, men jeg tror han vil slippe unna med en alvorlig prat politiet og kanskje en bot, forutsatt at han faktisk ikke er mer enn 16.

Det viktigste er at han vil bli stoppet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke straffbart å være muslim. 

Anonymkode: 43e3b...ccc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...