Kevin Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Kyskhetsbelte for menn – AUUCH! Det var mitt bidrag i denne debatten... Noen andre?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Hvilken debatt??? Skal du starte en debatt?
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2005 Hvilken debatt??? Skal du starte en debatt? Dersom du hadde lest hva jeg skrev, ville du sett "Noen andre?"
Gjest TomKrus Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Hadde du postet denne på snikk-snakk så hadde du kanskje fått den ønskede responsen.
Gjest *Fiona* Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Ingen tvil om at det er frædda. Men altså - hva ønsker du innspill på? Den praktiske gjennomføringen? Da må jeg bare tiltre med AAUUU hvis man viderefører det kvinnelige bare i mindre format, tilpasset rundt den stakkars saken...
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2005 Prøvde en på fest engang, og bare... AUUUCH, AUUUCH... få den av....
Superlammet Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 kyskhetsbelte for menn.... *grøsse* :o
Nelle Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 kyskhetsbelte i det hele tatt.... *grøsse* :o
Kevin Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2005 Du Kevin! Du liker det! Nemlig. Det er jo det verste. Enda så vondt det var. Spenningen, Tispa, spenningen....
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 kyskhetsbelte i det hele tatt.... *grøsse* :o enig
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Undersøkelse av hemorider, med studenter til stedet og magen full av gass...
Gjest Cathh Skrevet 7. februar 2005 #13 Skrevet 7. februar 2005 Er jeg bare dum kanskje? Men, hva er kyskhetsbelte? Er det forskjell på mannlig og kvinnelig kyskhetsbelte? Nei nå ble jeg nysgjerrig.......
Gjest Ninakanin Skrevet 7. februar 2005 #14 Skrevet 7. februar 2005 Er det strengt tatt behov for kyskhetsbelter for menn? Sist jeg sjekket fikk menn stort sett sitte i fred, er vel helst damene som må legge godsakene bak lås og slå..
Gjest Seleena Skrevet 7. februar 2005 #15 Skrevet 7. februar 2005 Er jeg bare dum kanskje? Men, hva er kyskhetsbelte? Er det forskjell på mannlig og kvinnelig kyskhetsbelte? Nei nå ble jeg nysgjerrig....... Då er vi to!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #16 Skrevet 9. februar 2005 Men altså - hva ønsker du innspill på? Den praktiske gjennomføringen? Da må jeg bare tiltre med AAUUU hvis man viderefører det kvinnelige bare i mindre format, tilpasset rundt den stakkars saken...Har du erfaring med kyskhetsbelte, har du prøvd et? kyskhetsbelte i det hele tatt.... *grøsse* er nok mange som kunne ha trengt det, både kvinner og menn..... Men, hva er kyskhetsbelte? Er det forskjell på mannlig og kvinnelig kyskhetsbelte? Nei nå ble jeg nysgjerrig....... Kyskhetsbelte vil si en annordning man ofte benyttet på kvinner i gamle dager, når mennene skulle på jakt/reise i mange dager. Det er en "belteliknende" gjenstand (for kvinner) eller "bur" (for mannen) man bruker for å forhindre tilgang til kjønnsorganene. Med andre ord så sørger man for etter å ha låst fast annorningen, at partnerene ikke får hatt sex og vært utro mens man er ute og reiser. Her er noen eksempler på kyskhetsbelter: http://www.data-service.nl/chastity/galler...ery/2/index.htm
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #18 Skrevet 10. februar 2005 Kevin. Det fantes låsesmeder for mange mange år sia - før kysthetsbeltet ble oppfunnet. Hva trur du låsesmedene gjorde sånn ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå