AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Da jeg var 10 år gammel omtrent så leste jeg min første virkelig tykke bok på mer enn 100 sider. Boken var brun/beige og hadde noe med hestemotiv på coveret (en stor svart hest som steiler (?), eller flere små hester som løper). Boken handlet om villhester... Og noe om at de ble fanget og måtte finne veien hjem... Eller finne "flokken". Har et vagt minne om at det var mye skildring av fjell... Det er ikke spirit. Dette er jo KJEMPE vagt, og helt umulig... Så vet noen hvordan jeg kan finne boken igjen? Anonymkode: 2f563...818
Perle Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Er det den «svarte hingsten» /«Black Stallion» du mener? https://www.google.no/search?q=svarta+hingsten/%2Bungdomsbok&client=safari&hl=sv-no&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPt4ng8LrYAhUkOpoKHehLB9EQ_AUIESgB&biw=414&bih=622
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9a272...265 Jeg lurer på om det er denne boken. Coveret er ikkr lik det jeg har i hodet, men etter mye research virker handlingen ganske kjent. Skal dra på biblioteket og se lete etter den. Takk! 2 minutter siden, Perle skrev: Er det den «svarte hingsten» /«Black Stallion» du mener? https://www.google.no/search?q=svarta+hingsten/%2Bungdomsbok&client=safari&hl=sv-no&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPt4ng8LrYAhUkOpoKHehLB9EQ_AUIESgB&biw=414&bih=622 Åhh den er utrolig fin, men er dessverre ikke den. Takk for at du prøvde! Flere må bare prøve!! Er utrolig takknemlig for all hjelp! Anonymkode: 2f563...818
Perle Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Prøv å huske hvilken bokkubb/serie den kom fra. Om det var typ «penny-klubben» eller TL-klubben eller lånt på biblioteket. Se fleste av disse litt eldre ungdomsbok seriene er jo skrevet av amerikanske ghostewrite.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 7 timer siden, Perle skrev: Prøv å huske hvilken bokkubb/serie den kom fra. Om det var typ «penny-klubben» eller TL-klubben eller lånt på biblioteket. Se fleste av disse litt eldre ungdomsbok seriene er jo skrevet av amerikanske ghostewrite. Var ikke pennyklubben eller noen annen klubb. Var på skolebiblioteket da en venninne slo den ned i hendene mine og sa denne kunne være bra... Anonymkode: 2f563...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå