Gå til innhold

Hvilken jeans passer meg..?Formfullt underparti

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er så vanskelig å finne ola bukser som jeg liker og som passer min figur, eller mangel på figur :roll:

Vel, jeg er liten av vekst, 155 høy, så buksene må legges opp likevel.

Har stor rumpe og kraftige lår. Det er så vanskelig å finne jeansmodeller som passer og jeg hater å spørre i butikkene for det alltid er slike slanke smekre folk som står der, og jeg synes det er flaut(selv om jeg om et par år er 30...)

:hoho:

Liker ikke bukser i mye strech for de utvider seg jo i alle bauer og kanter og jeg må ha noe som holder litt på plass.

Hjelp en stakkar! :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med "stor", da? Hva slags størrelse bruker du til vanlig, i andre klær?

Gjest Seleena
Skrevet

Korte bein og formfulle rumper passar best bukser som liknar dressbukse. Dei som ikkje går inntil, men som er like store nede som oppe i livet (sånn nesten).

Unngå STORE lommer men velg ALDRI bort lommer. Lommelause bukser er ikkje fint på nokon uansett.....

Unngå og bukser med bleika parti. Lyse fargar forstørrar, mørke forminskar. Ei stripe på yttarsida av buksa derimot forlengar.

Dette betyr ikkje at du skal berre gå med mørke kle, for all del! Men mørke jeans med ein lys topp til er kjempefint!

Gjest Anonymous
Skrevet
Korte bein og formfulle rumper passar best bukser som liknar dressbukse. Dei som ikkje går inntil, men som er like store nede som oppe i livet (sånn nesten).

Unngå STORE lommer men velg ALDRI bort lommer. Lommelause bukser er ikkje fint på nokon uansett.....

Unngå og bukser med bleika parti. Lyse fargar forstørrar, mørke forminskar. Ei stripe på yttarsida av buksa derimot forlengar.

Dette betyr ikkje at du skal berre gå med mørke kle, for all del! Men mørke jeans med ein lys topp til er kjempefint!

Er det ikke små lommer som får rumpa til å se større ut?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanligvis bruker jeg str 40 i bukser

Gjest Seleena
Skrevet

Nei egentleg ikkje. Finner du bukser med mellomstore lommer som ikkje sitter så langt frå kvarandre, så er det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...