Gå til innhold

Finnes det noen deltidsjobber som matcher disse kravene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Går siste år på Universitetet (Informatikk), og trenger en jobb fram til perioden Juni - August. Optimalt sett burde den: 

- Betale over 150 kr/t 

- Fleksitid eller oppdragsbasert 

- Ingen store eksterne startkostnader (Sertifikater, lappen, osv.) 

- Kan mest sannsynlig gi deg inntekt på rundt 10000 kr i mnd, eller mer. Dvs. ca. 15-20 timer i uka med arbeid.  

Fleksitid er kanskje det viktigste, da jeg blir å måtte reise med jevne mellomrom for å utføre skolearbeid, og fordi et par fag har mye obligatorisk oppmøte/gruppearbeid. 

Fra det jeg har jobbet med tidligere: Programmering / utvikling av websider, mobilutvikling, kjøp og salg av detaljvarer, el-montør (dog uten fagbrev). Har en Bachelorgrad innen Elkraft fra tidligere. 

Anonymkode: 0703d...07b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis fleksitid er viktig bør du nok satse på noe med programmering eller utvikling av websider. Da er du ikke så avhengig av akkurat når du jobber, bare det blir gjort i tide

Anonymkode: 40915...d44

AnonymBruker
Skrevet

Eg er elkraftingeniør, og jobber innen rådgivning i byggebransjen. Hos oss er det flere studenter som jobber noen dager i uka (dog har vi stor mulighet for å jobbe fleksibelt og hjemmefra, så lenge du leverer i henhold til frister). Det kan hende det er med tanke på at de skal begynne på fulltid i firmaet når de er ferdige da, men det er eg ikke helt sikker på. Det er firmaer som sweco, Rambøll, Multiconsult og lignende

Anonymkode: 2f428...777

AnonymBruker
Skrevet

Eg er elkraftingeniør, og jobber innen rådgivning i byggebransjen. Hos oss er det flere studenter som jobber noen dager i uka (dog har vi stor mulighet for å jobbe fleksibelt og hjemmefra, så lenge du leverer i henhold til frister). Det kan hende det er med tanke på at de skal begynne på fulltid i firmaet når de er ferdige da, men det er eg ikke helt sikker på. Det er firmaer som sweco, Rambøll, Multiconsult og lignende

Anonymkode: 2f428...777

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Går siste år på Universitetet (Informatikk), og trenger en jobb fram til perioden Juni - August. Optimalt sett burde den: 

- Betale over 150 kr/t 

- Fleksitid eller oppdragsbasert 

- Ingen store eksterne startkostnader (Sertifikater, lappen, osv.) 

- Kan mest sannsynlig gi deg inntekt på rundt 10000 kr i mnd, eller mer. Dvs. ca. 15-20 timer i uka med arbeid.  

Fleksitid er kanskje det viktigste, da jeg blir å måtte reise med jevne mellomrom for å utføre skolearbeid, og fordi et par fag har mye obligatorisk oppmøte/gruppearbeid. 

Fra det jeg har jobbet med tidligere: Programmering / utvikling av websider, mobilutvikling, kjøp og salg av detaljvarer, el-montør (dog uten fagbrev). Har en Bachelorgrad innen Elkraft fra tidligere. 

Anonymkode: 0703d...07b

Diverse renholdsbedrifter f.eks temperært som er litt tyngre renhold. Startlønn på 186,- timen.

Anonymkode: 27ad1...c5c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Diverse renholdsbedrifter f.eks temperært som er litt tyngre renhold. Startlønn på 186,- timen.

Anonymkode: 27ad1...c5c

Hvilke da? :) 

Anonymkode: 86efa...0f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...