AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er mann, 24 år. Jeg skal gi Tinder et reelt forsøk har jeg bestemt. Jeg har vært på Tinder før uten noen spesiell flaks. Tidligere, når jeg har vært på Tinder har bildene av meg vært noe gamle og utydelige. Det sier lite om hvem jeg er. Forståelig nok, har det ikke blitt så mange liker tilbake, selv om jeg har vært flink å dele ut. Utseende mitt er helt normalt, så ingenting tilsier at jeg skal ha for store problem på Tinder, så lenge profilen er riktig satt opp. Jeg ønsker hjelp fra kvinner som har god erfaring med Tinder. Jeg vet ikke hvordan en typisk profil til en mann(konkurrent) er satt opp, så jeg ønsker råd fra dere. Hvor mange bilder trenger jeg? Hva skal jeg skrive i bio, og hvordan skal jeg ordlegge meg? Hvordan/hvilke bilder skal jeg ta? Jeg ønsker å ha en komplett, god profil når jeg skal registrere meg på Tinder igjen. Jeg er sikker på at jeg har god mulighet der så lenge profilen er riktig satt opp, og derfor ønsker jeg råd fra kvinner som har møtt andre gutter på Tinder før. Ikke svar fra menn her. Jeg har et håp om kanskje være på Tinder iløpet av uken! Anonymkode: 47b45...eb2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Bildet er viktig, ikke velg et der du er med andre folk, da er et spm: hvem er det jeg sveiper på? Og ihvertfall ikke ha et bilde sammen med en dame (ja har sett det!). Gjerna ha 5 bilder, som gir et inntrykk i hvem du er, liker du ski? Og har bilde av degselv på ski, supert! Hiv det med. Tekst er viktig. Beskriv hva du er ute etter. Er det kun ONS, trenger vel ikke noe særlig med profiltekst da, kun er bra bilde. Men jeg ser selv etter "the one" og har bildet fått meg til å stoppe, men ingen profiltekst som sier noe om hva han er ute etter eller noe beskrivelse av seg selv, hvem hanner, jobb, honbyer... evt. barn, dyr. Da sveiper jeg videre og antar ONS. Håper dette hjelper Anonymkode: e36f2...08d 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Bildene dine bør helst være med bare deg. Da ser kvinnen hvem du er. Prøv å unngå selvskrytende bilder hvor du holder opp t-oppe skjorten for å vise magemuskler. Ha noen bilder hvor du gjør aktiviteter du liker, så det blir lett for kvinnen om å se om det har noe til felles. Å smile på bildene er i hvert fall veldig bra! Selvironi er i hvert fall noe jeg liker godt i bio. Humor er gull verdt. Synes ikke det er så kult, når menn skriver «tviler på at vi matcher» osv. Virker FOR selvgod. I tillegg er det ikke så kult at man virker «for desperat», som «jeg vil finne kjærligheten». Lykke til. 😌 Anonymkode: b5630...fee 5
Wawi Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 For å svare på spørsmålene enkelt; Jeg tror du ihvertfall burde ha 3-4 bilder, som er tatt i nyere tid, og at det synes at de ikke er så gamle. Ikke ha solbriller/skjul mye av deg på alle bildene, vi vil jo se deg ordentlig på bildene. Bildene burde helst være av bare deg selv, ihvertfall de fleste av dem. I bioen burde du ha litt om deg selv, hva du gjør/jobber med, veldig gjerne noe humor, interesser.. Det er dette jeg kommer på i farten. Bilder der du smiler, og man ser hele ansiktet er ofte veldig fint. Gjerne bilder hvor du gjør noe du liker, bilder som kan få frem litt mer av hvem du er, og hva som interesserer deg. Helst ikke bare selfies i speilet eller fyllabilder.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 3-5 bilder. Mange menn sliter med å ha riktige bilder. Noen har kun bilder av halve fjeset eller ingen bilder der fjeset synes. Det vitner om dårlig selvtillit. Noen har også bilder ALT for nærme fjeset. Jeg trenger ikke se nesebusene liksom. Et bilde som er en halv meter til en meter i fra er bra. Helkropp er viktig. Bruk og bilde som sier noe om interesser. Ikke ha med alkohol eller tobakk på bilder helst. Barisbilder på badet er bare kleint. Spør venner hva de synes om bildene. I bio kan du ha en setning eller to. Kan være noe morsomt. Jeg som kvinne har vært på tinder i et år, men det er kun siste mnd jeg har datet en mann jeg kan se for meg et seriøst forhold med (ikke møtt noen for noe useriøst heller for å understreke det), så du gjør lurt i å være tålmodig. Anonymkode: 45c65...9d9 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 En ting til i tillegg til alt annet: ikke velg et for bra bilde. Finnes de mennene som har et veldig ... for perfekt bilde. Om det går an p sjønne hva jeg sikter til. Prøv å ha et naturlig bilde av deg, som smiler, men som ikke er for "pynta". Vet ikke om dette kommer helt riktig ut, men håper det blir tolka på riktig måte. Lykke til videre i søket Anonymkode: e36f2...08d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Selvironi er i hvert fall noe jeg liker godt i bio. Humor er gull verdt. Synes ikke det er så kult, når menn skriver «tviler på at vi matcher» osv. Virker FOR selvgod. Anonymkode: b5630...fee Overraskende mange som har sånne kommentarer. Anonymkode: 90f9d...345 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Ville tenkt gjennom hva slags damer du faktisk ønsker å møte og ende opp med og hva du tror vil fenge av bilder for drømmedagen din. Feks type friluftlivsdamer vil nok ikke like en glætt fyr med bilder av eiendeler og bilder som generelt viser status. Men partybabes vil sikkert like dette. Du trenger ikke mer enn tre bilder. Ha et bilde av deg utendørs og gjerne i en aktivitet om du ønsker det. Et nærbilde og et som viser hele kroppen. Jeg sveiper høyre på veldig forskjellige menn men det som jeg ofte blir attraktert til er hvis han virker som en spennende fyr med kule interesser jeg som jeg liker eller kunne ønsket meg å prøve ut. Men det viktigste er at du ikke presenterer noe som ikke er deg. Vær ekte. Anonymkode: ab5cc...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Du har fått en del bra tips ang bilder her. Viktig med et godt ansiktsbilde, helkroppsbilde og bilder som viser litt interesser. Ang bio: få fram hva du søker på en "lett" måte, skriv gjerne litt hva du ønsker å gjøre sammen med en kjæreste. Er drømmen for deg en rolig kveld i sofaen med en bra film, eller skitur på fjellet? Eller er det å gå ut på byen hver helg? Skriv det! Og få med hvor høy du er. Man kommer ikke utenom at det faktisk er viktig, spesielt for de damene som er litt høye selv. Har du kjæledyr så bør det også nevnes, eller komme fram på bildene. Lykke til! Jeg har selv funnet drømmemannen på Tinder, han hadde ikke de beste bildene, men takket være en god bio ble jeg nysgjerrig og tok kontakt. Heldigvis! Anonymkode: 2c8b5...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Mange gode råd! Da skal jeg bruke de neste ukene til å ta gode bilder å bruke. Målet blir da å komme seg på Tinder ila måneden . Ts Anonymkode: 47b45...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 Tinder-prosjekt? Hva kan gå galt? Anonymkode: edca3...fc7 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #13 Skrevet 4. januar 2018 Ser flere nevner bilder som viser interesser. For min del er det bortkastede bilder. Det er jo umulig for meg å vite om du står på ski flere ganger i uka eller om du kun la ut bilde den ene gangen du gikk på ski. Sier ikke at slike bilder teller negativt, men for meg gir de ingenting. Anonymkode: 90f9d...345 4
Gjest JakeGreen Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 Gode bilder er essensielt, men jeg får følelsen av at du prøver for hardt. De fleste laster ned Tinder som en ettertanke uten å legge altfor mye i det. På 3.1.2018 den 1.23, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Tinder før uten noen spesiell flaks. Tidligere, når jeg har vært på Tinder har bildene av meg vært noe gamle og utydelige. Det sier lite om hvem jeg er. Forståelig nok, har det ikke blitt så mange liker tilbake, selv om jeg har vært flink å dele ut. Utseende mitt er helt normalt, så ingenting tilsier at jeg skal ha for store problem på Tinder, så lenge profilen er riktig satt opp. Da forstår du ikke den enorme overfloden kvinner opplever på Tinder. Tinder er den arenaen hvor du kan være i øverste sjikt som mann og en gjennomsnittlig kvinne trekker på skuldrene fordi du ikke er bra nok. Det er ikke det at jeg ikke har møtt og forført interessante jenter på Tinder. Det har jeg. Men, det har ofte vært en god dose flaks involvert og langt, langt vanskeligere enn i det virkelige liv.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 18 minutter siden, JakeGreen skrev: Gode bilder er essensielt, men jeg får følelsen av at du prøver for hardt. De fleste laster ned Tinder som en ettertanke uten å legge altfor mye i det. Da forstår du ikke den enorme overfloden kvinner opplever på Tinder. Tinder er den arenaen hvor du kan være i øverste sjikt som mann og en gjennomsnittlig kvinne trekker på skuldrene fordi du ikke er bra nok. Det er ikke det at jeg ikke har møtt og forført interessante jenter på Tinder. Det har jeg. Men, det har ofte vært en god dose flaks involvert og langt, langt vanskeligere enn i det virkelige liv. Har du prøvd med en ambisiøs profil som ts sikter mot, da? Jeg velger å lytte til kvinnene i tråden når de sier hva som kan få han til å skille seg ut i overfloden av menn Anonymkode: fe202...5c3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 Trådstarter her. God kvalitet på bildene er viktig? Jeg finner ingen bilder av meg selv der jeg står på ski, er på fjelltur, fisker, etc. Jeg har tatt bilde som viser hele meg, og ansikts-bilde. Kan en god tekst veie opp for manglende bilder som viser typiske interesser (fiske, friluft, fjell, kajakk, osv)? Anonymkode: 47b45...eb2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #17 Skrevet 5. januar 2018 22 hours ago, JakeGreen said: Gode bilder er essensielt, men jeg får følelsen av at du prøver for hardt. De fleste laster ned Tinder som en ettertanke uten å legge altfor mye i det. Det er ikke det at jeg ikke har møtt og forført interessante jenter på Tinder. Det har jeg. Men, det har ofte vært en god dose flaks involvert og langt, langt vanskeligere enn i det virkelige liv. Kan jo være at du har forført få interessante damer fra TInder nettopp fordi du ikke har lagt nok i TInderporfilen din. 10 hours ago, AnonymBruker said: Trådstarter her. God kvalitet på bildene er viktig? Jeg finner ingen bilder av meg selv der jeg står på ski, er på fjelltur, fisker, etc. Jeg har tatt bilde som viser hele meg, og ansikts-bilde. Kan en god tekst veie opp for manglende bilder som viser typiske interesser (fiske, friluft, fjell, kajakk, osv)? Anonymkode: 47b45...eb2 Jeg er samme bruker som sa at sånne friluftsbilder bare er bortkasta. Godt mulig noen damer har lyst til å se slike bilder, men man trenger jo ikke tenke så veldig langt før man forstår at ett bilde av deg stå på ski ikke sier noe mer en at du har stått på ski minst en gang i livet ditt og det har vel absolutt alle. Viktigste er ansikt og kropp. Så vet man omtrent hvordan du ser ut. Bildene bør være av god kvalitet. Det burde du vel klare? Selv mobilkamera klarer jo det. Så får du selv vurdere hvordan du ønsker å gjøre det med vinkler, osv. Om det er mest effektivt å prøve å gjøre seg så kjekk som mulig med vinkler eller om det er bedre å ta bilder fra ulike vinkler slik man får et mer realistisk bilde av deg. Uansett hva du velger er det sikkert lurt å ta det beste bilde som det første bildet man ser. Skriv gjerne noen ord om deg selv. Men ikke overdriv. Skriver du at du elsker å fiske og noen matcher med deg pga det så er det jo kjipt om du kun har fisket 1 gang i løpet av livet ditt. Lykke til og jobb gjerne med Tinderporsjektet over litt tid om du ikke lykkes med en gang. Skal være mulig for en mann med normalt utseende å gjøre det OK på TInder. Kjæresten min har normalt utseende, men atletisk kropp og han gjorde det veldig bra på TInder. Og det var fordi han hadde jobbet mye med profilen sin. Eksperimentert med bilder, osv. Han hadde kanskje jobbet litt for mye for han virket mye kjekkere på bilde enn da jeg første gangen møtte han. Anonymkode: 90f9d...345 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #18 Skrevet 5. januar 2018 Tror like greit det bare er å gi opp dette prosjektet ditt her før du begynner for å slippe skuffelsen. Som mann på Tinder får du nesten ikke matcher uansett. Anonymkode: f1b01...7bd 1
Gjest JakeGreen Skrevet 5. januar 2018 #19 Skrevet 5. januar 2018 På 4.1.2018 den 7.25, AnonymBruker skrev: Har du prøvd med en ambisiøs profil som ts sikter mot, da? Jeg velger å lytte til kvinnene i tråden når de sier hva som kan få han til å skille seg ut i overfloden av menn Anonymkode: fe202...5c3 En ambisiøs profil på Tinder? Nei takk. Jeg har truffet mange kvinner gjennom Tinder så det er ikke slik at jeg ikke har lykkes i den forstand. Poenget mitt er at suksessraten min er langt, langt lavere enn i det virkelige liv. Jeg sier dette fordi jeg vet mange menn har blitt skuffet i møtet med Tinder og fordi jeg tror trådstarter delvis kaster bort tiden sin, i tillegg til at det virker litt desperat å legge så mye i det som han gjør. Det er ikke mer komplisert enn å laste ned applikasjonen, legge ut de 3 fineste bildene han har av seg selv og eventuelt skriv en kort, morsom replikk. Man trenger ikke lage en tråd om det på Kvinneguiden og gjøre et stort prosjekt ut av det, men jeg ønsker lykke til.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #20 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har fortsatt ikke fått noen matcher det ene døgnet jeg har vært på Tinder. Bildene jeg har valgt er også bra, samt har jeg valgt en tekst som sier noe om hva jeg gjør, hva jeg liker, og hva jeg ser etter. Fortsatt ingen match. Jeg registrerer at nesten ingen (omtrent 100%) ikke har noe tekst, og da har jeg sveipet over profilen til mange kvinner. -TS Anonymkode: 47b45...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå