Gå til innhold

Greit å kutte ut en gammel date i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Studerer på 2. året med en som jeg datet første studieår. Det ble aldri seriøst mellom oss, og ikke et vondt "brudd". Han insisterte på at vi fortsatt skulle være venner, prate som før og late som ingenting da vi hadde igjen noen år på studiet.

Jeg har aldri hatt noen som helst kontakt med ekser eller dater som ikke ble noe mer tidligere, men tenkte å prøve da vi fortsatt må omgås. Han gikk fra å være vennlig til å ignorere meg totalt, prater aldri til meg og svarer kort om jeg spør om noe. Det var jeg som sa at jeg ikke ville date mer, og har sett små tegn på at han er litt "passiv aggressiv" siden den gang.

Er det helt innafor å slutte å prøve å være hyggelig? Skitlei hele fyren men føles så klengete at han vil vi skal ha kontakt, men fortsatt oppfører seg på denne måten. Vi er 23 og 27, selv om det sikkert høres ut som vi er 15.

Anonymkode: 9850d...9b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å ignorere? 

Anonymkode: ea801...c46

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke bare å ignorere? 

Anonymkode: ea801...c46

Hver gang jeg slutter å prate til han eller å si hei på forelesninger så spiller han på samvittigheten min og spør om ikke vi skulle oppføre oss som som voksne og være venner. Når jeg skriver det nå ser jeg hvor sykt det virker, så blir ignore fra nå av så får jeg heller bare si at jeg ikke har noe å prate om og er lei av å være hyggelig. Har følt jeg skylder han noe siden jeg ikke ville gå ut mer, men det betyr jo ikke at han kan være en drittsekk mot meg.

Anonymkode: 9850d...9b5

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke liker mennesket så slutt å bruke tid med mennesket.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ha kontakt med en som ignorerer deg totalt?
Ja bare kutt ut han også du da vel

Anonymkode: a0e6b...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...