AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg har litt irriterende problem som er at øynene mine gjerne fremstår mer trøtte og jeg mindre opplagt når jeg er er godt uthvilt, mens øynene faktisk ser best ut når på kvelden, og gjerne når jeg er overtrøtt, har vært lenge våken og lignende. Da er øynene mine som finest og jeg er ganske fornøyd med hvordan jeg ser ut, men jeg føler "dagsformen" til øynene i så stor grad definerer hvordan jeg ser ut, og det meste av arbeidsdagen ser jeg sliten og irritabel ut føler jeg, mens det altså blir bedre utover kvelden og eventuelt natten. Spørsmålet er om det finnes triks for å endre på dette. Da tenker ejg ikke på sminke, men faktiske triks? Fikk tips om en krem på apoteket, men føler ikke at dette hjelper, kaffe er heller ikke noe som får øynene mine til å våkne selv om hjernen min gjør det. Noen tips til hvordan andre med eventuelt samme problem løser dette? Finnes det, i verste fall inngrep som kan endre dette? Er så irriterende å se så tafatt ut sammenlignet med hvordan jeg vet jeg kan se ut på mitt "beste"... Anonymkode: 49ae8...191
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har det helt likt faktisk. Får tykke, hengete øyelokk når jeg er uthvilt, og store, flotte øyne og øyelokk når jeg har vært våken lenge og er trøtt. Jeg syns det hjelper noe å holde kalde teposer på øynene 10 min på hvert øye, ikke sove mer enn 8 timer og å sove høyt oppe med hodet. (Hender jeg legger meg lavt i sengen i søvne da ) Anonymkode: 31da6...822
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 På 03.01.2018 den 1.20, AnonymBruker skrev: Jeg har det helt likt faktisk. Får tykke, hengete øyelokk når jeg er uthvilt, og store, flotte øyne og øyelokk når jeg har vært våken lenge og er trøtt. Jeg syns det hjelper noe å holde kalde teposer på øynene 10 min på hvert øye, ikke sove mer enn 8 timer og å sove høyt oppe med hodet. (Hender jeg legger meg lavt i sengen i søvne da ) Anonymkode: 31da6...822 Greit at jeg ikke er den eneste da, man får jo alltid høre om skjønnhetssøvn og lignendende, da er det litt morsomt at jeg også ser som best ut når jeg ikke vært våken halve natta Tror jeg skal prøve t-posetrikset selv om det høres ut som et kjerringråd med en mulig placeboeffekt. Anonymkode: 49ae8...191
Hjertefisk Skrevet 5. januar 2018 #4 Skrevet 5. januar 2018 På hvilken måte synes du at du ser trøttere ut? Hovne øyne? Mørke ringer? Røde øyne? Noe annet?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #5 Skrevet 6. januar 2018 On 1/4/2018 at 11:39 PM, AnonymBruker said: Greit at jeg ikke er den eneste da, man får jo alltid høre om skjønnhetssøvn og lignendende, da er det litt morsomt at jeg også ser som best ut når jeg ikke vært våken halve natta Tror jeg skal prøve t-posetrikset selv om det høres ut som et kjerringråd med en mulig placeboeffekt. Anonymkode: 49ae8...191 Jeg ser faktisk forskjell om det er koffein i teposene men viktigste er å sove med hodet høyt. Sover jeg helt flatt med hodet ser det seriøst ut som om jeg har bihulebetennelse når jeg våkner, og det varer i flere timer. Jeg måtte sove helt sittende etter en operasjon en gang, og det var veldig greit å se fin ut med en gang jeg våkent Anonymkode: 31da6...822
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 På 6.1.2018 den 0.20, Hypnosee skrev: På hvilken måte synes du at du ser trøttere ut? Hovne øyne? Mørke ringer? Røde øyne? Noe annet? Vanskelig å sette fingeren på, syns bare øynene ser større og flottere ut og det får hele ansiktet til å gløde mer. Anonymkode: 49ae8...191
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 På 6.1.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev: Jeg ser faktisk forskjell om det er koffein i teposene men viktigste er å sove med hodet høyt. Sover jeg helt flatt med hodet ser det seriøst ut som om jeg har bihulebetennelse når jeg våkner, og det varer i flere timer. Jeg måtte sove helt sittende etter en operasjon en gang, og det var veldig greit å se fin ut med en gang jeg våkent Anonymkode: 31da6...822 Altså at det bør være koffein i? Det kan stemme bra med min erfaring det med å sove sittende faktisk. Husker ejg sov noen timer da jeg fløy til USA, og da jeg var fremme var øynene akkurat sånn jeg skulle ønske de alltid var Anonymkode: 49ae8...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå