Gå til innhold

Matchet med tidligere lærerstudent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Det er ingen hemmelighet at dette er et gutteproblem. 

Han var lærerstudent hos klassen min når jeg gikk på ungdomsskolen, og husker at jeg likte han ganske godt allerede da. Årene gikk, og jeg ble singel fra et langt forhold, og som mange andre lastet jeg ned tinder. Etter et par måneder så jeg den gamle lærerstudenten på tinder og tenkte fuck it og likte han. Med en gang kom det en varsel opp om at vi hadde matcha, og like etterpå tikka det inn en melding fra ingen ringere enn han. Vi begynte å snakke litt smått før vi tok samtalen videre på Snapchat. Dette er altså et halvt år siden, og han har vært ganske på hele tiden, mens jeg har vært avvisende mot å møtes. Han er åtte år eldre enn meg, og jeg er generelt veldig skeptisk til nye ting. Og så kom nyttårsaften. Jeg feiret med et par venninner og skulle finne fest etterpå. Han sendte snap og sa at de hadde fest som godt kunne ha et par gjester til. Jeg sa at vi skulle en annen plass, men takk for tilbudet. Tiden gikk og vennene mine var giret på å dra til han og vennene hans. Jeg hadde allerede drukket to flasker vin og alt for mange jellyshots, og klarte da å si at vi skulle komme. Sendte adressen og han kom og henta oss, siden han var edru. Vi kom akkurat i tide til rakettene, og hadde et nyttårskyss. Like etter gikk vi opp og satt med alle andre på festen, gikk og rota litt før vi gikk ut igjen. Han holdt rundt meg hele tiden og kjørte oss hjem tidlig på morgenkvisten. 

Etter dette har jeg vært over alt følelsesmessig. Han er fortsatt giret på å fortsette, men jeg er så usikker på hensiktene. Det er jo litt rart om han har prøvd så hardt i et halvt år for et enkelt ligg? Han virket heller ikke som en typisk drittsekk. Heller det motsatte. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 3b667...613

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du ikke om du liker ham, eller om du stoler på ham?

Anonymkode: a5ec1...c1f

AnonymBruker
Skrevet

Har du trillet terninger? Spurt eight ballen? Eller kanskje en klarsynt? 

Anonymkode: 4241a...105

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er greia. Det du må gjøre er jo å bare date han? Det er vel ingen annen magisk måte å finne ut om hans intensjoner? Man har aldri noen garantier her i livet, så om du ikke eventuelt tåler å oppleve en avvisning en gang i fremtiden, så bør du heller ikke være på Tinder eller møte menn da. 

Anonymkode: b75ea...e4f

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Skjønner ikke problemet, virkelig ikke... 

Gjest Fillerista
Skrevet

Dette er hvorfor man dater.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Greia er at jeg vet hva intensjonene hans er til vanlig på tinder, men jeg synes personlig det er litt rart om han prøver så hardt så lenge for et ligg? 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen her skal vite det bedre enn deg. Date og finn ut!

Anonymkode: d4234...cc9

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Hva mener du med intensjonene hans til vanlig ?

Og hvordan prøver han hardt ? Å be noen ut flere ganger koster ikke en kalori . 

Hvis du tror at han liker deg , og du liker han , så er det jo bare å treffes da .

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Greia er at jeg vet hva intensjonene hans er til vanlig på tinder, men jeg synes personlig det er litt rart om han prøver så hardt så lenge for et ligg? 

Ja, men hvis han er på Tinder bare for å få ligge med damer, og du ikke er interessert  - så si det til han da.

Hvis du kan tenke deg å bli med på det, så er jo det greit også?

Tror du egentlig vet svaret på dette selv og ikke trenger våre innspill.

Anonymkode: ab6f2...d7f

Skrevet

Dette er vel ikke så vanskelig TS?

Dere har hatt kontakt i over 6mnd. Er tydelig at dere begge liker hverandre siden dere fremdeles har kontakt. Neste steget må jo da være å møtes, en DATE! For å se om dere fremdeles liker hverandre like godt IRL. Så er det jo opp til dere selv om det blir noe mer ut av det enn noen dater. 

Om det så er bare et ligg han er ute etter må jeg i såfall si at du må være det beste ligget i hans øyne noen sinne, om han skal gidde å bruke såååå mye tid på deg. Han hadde nok heller gått for ei dame som er enklere å få i seng/kortere tid. 

Synes du skal slutte og bekymre deg så veldig TS. Du liker ham tydeligvis siden dere har hatt kontakt over så lang tid. Og det samme med ham om deg. Ergo er ingen av dere ute etter et kjapt ligg.

Dere får begynne å omgås IRL. Dra på kino, ut og spise, gjøre ting sammen.....så finner dere fort ut om dere fremdeles liker hverandre😉

Du må tørre å satse litt for å få noe igjen vettu!

Gjest GiftMann38
Skrevet
On 1/2/2018 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde allerede drukket to flasker vin og alt for mange jellyshots,

On 1/2/2018 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Etter dette har jeg vært over alt følelsesmessig.

Dette kan faktisk ha en sammenheng. Når man drikker så mye blir nervesystemet ustabilt i dager og uker etterpå.

Skrevet

Er problemet at han har vært læreren din (dog bare som student, men allikevel i en slags autoritær rolle), eller at du ikke vet hva han vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...