Miss.Wildfox Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Noen som har noen fine bilferiereisemål fra Trondheim som har en grei kjøreavstand med 2-åring i baksetet? Vi har lyst på en koselig familieferie i Norge, gjerne Sverige, og flott med et sted som har familiepark av noe slag å besøke. Hunderfossen er utelukket. Er relativt nyinnflyttet og har skulle gjerne bli litt mer opplyst om hvilke destinasjoner som er familievennlig å dra på ferie til på denne kanten av landet.
Miss.Wildfox Skrevet 2. januar 2018 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2018 Mente selvfølgelig BILferietips i HI 🙄
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Østersund? Det er badeland der og båtturer på det digre vannet. Anonymkode: 6f136...163 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Namsskogan familiepark skal være bra. (Har bodd hele livet i Trondheim og har to barn, men av en eller annen grunn aldri kommet meg dit...) Det vanligste med små barn er vel å kjøre til Åre og bade på Holiday Club hotellet og gjøre unna litt harryhandel. Har vært der endel ganger i løpet av de siste årene..... Anonymkode: 7e529...df3 1
Gjest earlgrey Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Hvorfor er Hunderfossen utelukket? :D Det er jo så gøy!
Miss.Wildfox Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2018 På 3.1.2018 den 0.02, AnonymBruker skrev: Østersund? Det er badeland der og båtturer på det digre vannet. Anonymkode: 6f136...163 Takk for tips, har vært der et par ganger og ble så skuffet over tilbudene. Kan tenke meg det var gøy og stort på 90-tallet men så virker det ikke som om byen har utviklet seg siden. Godt mulig jeg har vært for bortskjemt med Sverigedestinasjonene som er fra Østlandet. På 3.1.2018 den 10.53, AnonymBruker skrev: Namsskogan familiepark skal være bra. (Har bodd hele livet i Trondheim og har to barn, men av en eller annen grunn aldri kommet meg dit...) Det vanligste med små barn er vel å kjøre til Åre og bade på Holiday Club hotellet og gjøre unna litt harryhandel. Har vært der endel ganger i løpet av de siste årene..... Anonymkode: 7e529...df3 Takk for tips, familiepark i Namsskogan var nytt for meg, samme med «badeland» på Åre. Hvordan er somrene der? Har mest vært der på høst og vinter. På 3.1.2018 den 20.26, earlgrey skrev: Hvorfor er Hunderfossen utelukket? :D Det er jo så gøy! Mest fordi alle i Trøndelag, Møre og Romsdal drar dit hver sommer. Jeg har også vært der mye som liten kjørt sør ifra. Synes det er blodpriser på hyttene der i sesong som ikke er verdt prisen for en 2åring, da er det bedre å spare den opplevelsen et par år til han har glede av det 😊 Takk for tips 😊 Hadde håpet på en morsom familiepark på svenskesiden, det må jo være noe litt større anlegg der et sted 🙂
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Lofoten? Har bare vært der som barn, men skal garantert tilbake på et eller annet tidspunkt. Namskogan er veldig fint. Kanskje kombinere dette med å kjøre kystriksveien? Har ikke kjørt den selv, men en gang... Umeå har de siste årene oppgradert campingplassen, i tillegg skal byen være veldig trivelig. Men har ikke testet selv. Anonymkode: 7e8bf...8c1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #8 Skrevet 14. januar 2018 Umeå er fint, men du bør beregne to dager på å kjøre dit. Anonymkode: 99d37...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå