AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg er ute etter daglige produkter som jeg kan rense ansiktet med, men jeg vet ikke hvilke produkter jeg skal velge. Jeg pleier å handle på Vita, er det noe der jeg kan velge? Er billige produkter like bra som dyre produkter? Jeg har brukt Jorg Obé scrub og fuktighetskrem, men skal man bruker vel ikke scrub hver dag, og burde man ikke ha noe slags rensevann? Jeg har ikke peiling! Ansiktet har litt røde prikker her og der, og ja... det er sikkert mest fordi jeg plukker. Jeg skal slutte med det, men jeg bør også få meg en rutine med ordentlige produkter slik at huden min blir fin. Anonymkode: d2ad9...1f1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Tar vann på en klut og vasker i vei Anonymkode: b92e6...9ea 6
Tannkost Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Koreansk kosmetikk handles fra f.eks ebay eller mykoreanmakeup.no. Billig, samtidig som det funker! 2
Gjest Lexie Grey Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Om morgenen skyller jeg ansiktet med vann, deretter tar jeg Micellar Cleansing Water fra Garnier på en bomullsdott og renser huden, før jeg tilslutt smører ansiktet med en oljefri krem tilpasset min hud. Samme greia om kvelden egentlig, men hvis jeg har brukt sminke den dagen, så renser jeg det bort med sminkeservietter før ansiktsvannet. Jeg vil dessuten anbefale Micellar ansiktsvannet på det sterkeste, huden min ser merkbart bedre ut etter at jeg begynte med denne milde og effektive lille saken!
Djungelvrål Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Kveld: Mizon skumrens først og Decleor aromacleanse med påfølgende aromacleanse toner. På morgenen er jeg lat og bruker kun toneren.
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Oljerens er min go-to på kvelden. Bruker Kose Softymo Deep Cleansing Oil kjøpt på ebay til en billig penge. Løser opp masse dritt som legger seg på huden i løpet av dagen. Skyller med vann, og renser av og til med renseskum (Kose Softymo Speedy Cleansing Foam) etterpå. På morgenen vasker jeg kun med vann.
Gjest Priyanka Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Emergin C rens Deretter Elizabeth Arden pro rens Tilslutt toner fra Emergin C for å stabilisere huden etter vann Endret 3. januar 2018 av Priyanka
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Kjempefornøyd med emma s rensekremen fra vita. Bruker denne daglig. Har brukt alt fra md formulation til exuviance tidligere og denne er faktisk overraskende god og rimelig. Benytter skrubb fra md/elizabeth arden pro, øyekrem fra body shop og ansiktskrem fra dermologica pt. Man finner sine favoritter og må nesten bare prøve seg frem Anonymkode: 8c8c6...a57
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 Vann, og klut for å tørke vekk øyesminke. Å rense huden med masse greier er unødvendig. Anonymkode: 0fdfd...b4d 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har gått for vann og klut før. Men så lot jeg meg rive med av en reklame her på KG. Og siden har jeg brukt L'Occitane shea cleansing oil og toner. Er veldig fornøyd. Hvis du sliter med tørr eller irritert eller uten hud, bør du nok bruke noe som gir mer fett enn hva vann og klut gjør. Det beroliger. Anonymkode: 42c5e...f02
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Jeg skrubber forøvrig aldri ansiktet med skrubb! Om noe, så bruker jeg en frotteklut, særlig på nesevingene, i forbindelse med vask. Og REN glycolactic maske. Anonymkode: 42c5e...f02
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 Har noen tips for sensitiv hud ? (får kviser av mange produkter så må unngå en del som ikke er for sensitiv hud, bla alt med parfyme og alkohol i, men har fin hud til vanlig) Anonymkode: 0d552...d5d
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vann, og klut for å tørke vekk øyesminke. Å rense huden med masse greier er unødvendig. Anonymkode: 0fdfd...b4d Hvordan får du bort øyesminke med bare vann?
ulven298 Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 Er selv 15 år, og har egentlig veldig lett for å få kviser. Heldigvis er moren min hupleier( har sin egen hudklinikk) som gjør at huden min er helt ren og fri for kviser og urenheter. det finnes mange dyre merker man selger på hudklinikker. Men på klinikken moren min har, selger hun et merke som heter "NeoStrata". Det merket er litt dyrt, men langt i fra så dyrt som andre merker man selger på hudklinikker som er bra og funker. Når det gjelder produkter som skal hjelpe for huden, så vil jeg ikke si at særlig billige produkter hjelper for huden. Man trenger ikke å ha de dyreste som feks " obagi" som er veldig bra, men Desverre veldig dyrt. Ring rundt på hudklinikker og spør om de selger "NeoStrata". Du kan jo selfølgelig kjøpe andre hud merker på klinikker også, men "NeoStrata" er litt billigere enn andre merker. Når jeg sier hudklinikk, så mener jeg ikke en plass man selger mange forskjellige produkter til huden. Jeg mener en klinikk, hvor det er en som jobber med spesifikt et merke. På hudklinikker kan man også ta botox, laserbehandling osv... ring rundt på hudklinikker og spør om de selger "NeoStrata" du kan jo søke litt på nettet rundt det merket og skjekke litt priser:)
ulven298 Skrevet 3. januar 2018 #15 Skrevet 3. januar 2018 Itilleg til at NeoStrata ikke er dyretestet
Audrey Hepburn Skrevet 3. januar 2018 #16 Skrevet 3. januar 2018 Fjerner sminke med micellar water etterfulgt av oljerens. Begge fra Erborian, finnes på Vita. Tenker å utvide med en vannbasert rens også, for å virkelig bli kvitt alt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 La roche posay rens morgen og kveld. Anonymkode: 11662...0cf 1
dillyduzit Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 Tar av sminken med renseservietter, vasker deretter ansiktet med Effaclar (La Roche Posay) sin rensegel, 2-3 dager i uken bruker jeg Origins GinZing skrubb etter "siste" rens.
blåtimen Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 Bruker denne hver morgen. Svært billig og funker fjell for min hud. Eneste rensen jeg har kjøpt gang på gang, jeg er veldig fornøyd med den. Smører inn ansiktet og vasker av med fuktig klut. Følger opp med fuktighetskrem. Renser ikke huden om kvelden da jeg ikke bruker sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå