Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og svigerbroren min har verdens beste forhold, vi tuller, ler, snakker sammen om alt mulig, og finner på ting som å gå ut å ta en øl etter skole/jobb, eller gå på bowling fordi vi tuller om hvem som er flinkest, dra på byen, osv. Vi har det utrolig morsomt sammen, og vi koser oss skikkelig sammen!

kjæresten min Han stoler 100% på både meg og broren hans, at det er helt i orden. Han har jo sett oss sammen, og han syns vi bare er irriterende når vi er sammen. Tror forresten han bruker broren sin som litt spion for å se hva jeg driver med, haha! 

Vi spiste middag på nyttårsaften med svigerforeldrene mine, kjæresten, broren, de 2 søstrene med følge, og jeg. Kjæresten hadde nattvakt, så vi hadde god tid før han dro, drakk vin og koste oss. Søstrene hans med følge skulle videre til en hjemmefest, foreldrene skulle ta en kjøretur og se på rakettene, så min svigerbror ba meg med til en vennegjeng. Vi festet hele natten, og ble kjempefulle. Vi prøvde å ikke bråke når vi kom hjem, men det var nesten umulig. Alle rommene i huset(3) var okkupert, og vi orket ikke stresse med å sove, så vi satt oss for å se film. Jeg sovnet sittende i sofaen, og han skulle hjelpe meg, full som han var, å legge meg ned. Han stupte ned i sofaen, så jeg skled ned motsatt vei... 

Skjønner ikke helt hvordan vi fikk det til. Jeg husker egentlig bare lydene av kaos, haha! Men når den ene søsteren kom ut i stuen, lo typen hennes så han skrek. Og klappet, og tok bilder. MANGE BILDER! 

Jeg skjønte ingenting, før jeg fant ut at "puten" for natten, var låret til svigerbror, og at følelsen i låret mitt var borte... vi hadde altså klart å sovne i en dødsmerkelig 69-på siden stilling. Svigerbror veltet seg selv ned på gulvet, og jeg satte meg opp. Så kom resten av familien og lurte på hvorfor vi bråkte. Og kjæresten min, som hadde sovet på sofaen i loftstuen kom også, han lo skikkelig selvom han haddr sett oss, ville ikke vekke oss fordi vi fortjente å bli stive og støle når vi drev slik, (men han masserte ikke...) foreldrene deres, og alle så på bildene og lo. Det var så kleint, men uansett utrolig morsomt. Faren hans kommer fortsatt med teite vitser og dårlige ordspill. Haha! 

Problemet; alle har tøyset, tullet og fjaset om det, men jeg og svigerbror har enda ikke vært med hverandre lenge nok alene til å snakke om det. Han har liksom tullet litt til meg osv, men hvordan stemningen blir mellom oss angående om vi tuller om det, eller glemmer det, vet jeg ikke. 

Redd for å miste det gode forholdet vårt om det blir kleint. Vi har jo delt seng før, men da lå vi langt unna hverandre, og det var ingen som "busted" oss. Hadde vi våknet før de andre ville det ikke vært noe problem. Da kunne vi ledd av det selv, ikkd gjort det til en familiebegivenhet. Er jo det som er kleint...

Spørsmål; hva gjør jeg hvis det blir kleint og merkelig stemning pga dette? Vil ikke miste det gode vennskapet. 

Anonymkode: 8869e...636

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jiiiiiiizzzeeeees

Anonymkode: 71799...5ac

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dere tuller altså en god del. Eneste jeg fikk ut av dette.

Anonymkode: de5a0...d3d

• Liker 5
Skrevet

Etter det jeg leser skulle du jo ikke miste vennskapet pga dette, var jo bare uskyldig moro?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ExP skrev:

Etter det jeg leser skulle du jo ikke miste vennskapet pga dette, var jo bare uskyldig moro?

Seøvfølgelig, men er så redd for at det blir rart, det er jo ikke lenge siden, men jeg er ivrig på være alene med han for å se hvordan stemningen er. Er jo ikke gøy når en hel familie "mobber". Uansett hvor usyldig ting er. Det er aldri koselig å bli ledd av. 

AnonymBruker
Skrevet

Virker som du trives alt for godt med denne broren. Er du ikke redd for at du blir forelsket i han?

Anonymkode: 0fe99...3df

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet

"

Problemet; alle har tøyset, tullet og fjaset om det, men jeg og svigerbror har enda ikke vært med hverandre lenge nok alene til å snakke om det. Han har liksom tullet litt til meg osv, men hvordan stemningen blir mellom oss angående om vi tuller om det, eller glemmer det, vet jeg ikke. 

Redd for å miste det gode forholdet vårt om det blir kleint. Vi har jo delt seng før, men da lå vi langt unna hverandre, og det var ingen som "busted" oss. Hadde vi våknet før de andre ville det ikke vært noe problem. Da kunne vi ledd av det selv, ikkd gjort det til en familiebegivenhet. Er jo det som er kleint..."

Hvis dette er så viktig for deg, å være alene med svigerbroren din for å snakke om alt, så tror jeg du har et problem. Og den dagen svigerbroren din får seg dame, så tenker jeg både forholdet deres og du blir skuffa. Selv hadde jeg ikke fiksa at dama mi hadde hatt et sånt forhold til broren min, man deler ikke seng og sofa i fylla hvis man har respekt for partneren og broren sin. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seøvfølgelig, men er så redd for at det blir rart, det er jo ikke lenge siden, men jeg er ivrig på være alene med han for å se hvordan stemningen er. Er jo ikke gøy når en hel familie "mobber". Uansett hvor usyldig ting er. Det er aldri koselig å bli ledd av. 

Det er bare du som kan gjøre noe med, fortsett som normalt og oppføre deg som du ellers ville ha gjort når dere er i lag så får du se ansiktsuttrykket etter en stund.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjør dette til et problem? Dere har tøyset og tullet og ledd alle sammen, så det er jo bare moro? Hva er viktig å snakke om med denne svogeren? Hva skal dere si mellom dere som ikke ble sagt da alle lo og tøyset og tok bilder og lo litt til og tøyset enda mer og lo litt igjen?

Hvorfor skal stemningen bli noe annerledes nå enn den har vært før? Dere har festet sammen og vært mye sammen hele tiden. Forskjellen nå er at dere sovnet oppå hverandre, fullt påkledd i bråk og ståk så familien våknet. 

Å bli ledd av i en situasjon vil jeg si er bedre enn hvis hele familien skulle mistenkt dere for å gjøre noe annet enn å drikke sammen, sovne sammen og sove på samme sted. 

Anonymkode: 7bc16...d72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare synes det er rart at du deler seng med svigerbror, når du har kjæreste. Virker som du er mer glad i han enn kjæresten din.

Anonymkode: 6f00e...a0a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...