Gå til innhold

Criminal Minds

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som følger med? Så første episode av denne sesongen nå akkurat, den beste sesongstarten i hele serien :)

Jeg så faktisk bare de første 3 episodene av sist sesong så jeg skippa over den egentlig :P Er denne Stephen en som var med i nesten hele forrige sesong?

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser du det på norsk TV?

Anonymkode: 36517...4a9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser du det på norsk TV?

Anonymkode: 36517...4a9

På sumo

Skrevet

Starter på tv2 men har ikke fått med meg når, tipper det er på torsdag siden det er den dagen de vanligvis har brukt å vise Criminal Minds

Gjest C.Tramell
Skrevet

Så bra altså? Kanskje jeg skal gi det en sjanse igjen. For meg mistet CM noe viktig da Hotchner sluttet. 

Skrevet
9 minutter siden, C.Tramell skrev:

Så bra altså? Kanskje jeg skal gi det en sjanse igjen. For meg mistet CM noe viktig da Hotchner sluttet. 

Det var et stort tap ja, han var min favoritt karakter men vi fikk i det minste en gammel karakter tilbake :)

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, C.Tramell said:

Den serien har ADLDRI vært bra.

Anonymkode: b9cba...af2

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For vi som følger med så synes vi den har vært bra

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Winza said:

For vi som følger med så synes vi den har vært bra

Nei sier du det?

Det hadde jeg aldri trodd...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, klart grunnen til at de har laget 13 sesonger av den er at den er så SYKT dårlig...

Anonymkode: 8a012...700

• Liker 2
Skrevet

Var ikke meningen å skrive som anonym lenger opp, jeg som spurte om dere så det på norsk TV. Må huske å ta opp om det begynner denne uka!

Syns også det ble annerledes uten ham, og også uten Derek Morgan. Men han som spiller Hotchner fikk jo sparken, så ble skrevet ut på en uforberedt måte.

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Sesong 1-5 av Criminal Minds er utentvil de beste. Etter det har det vært mye opp og ned synes jeg men det er vel å forvente når en serie har gått så lenge som den har gjort.

Men alt i alt er Criminal Minds en bra serie. Nå har jeg ikke sett sesong 12 enda, har den på DVD men ikke sett den enda. 

Skrevet

Elsker criminal minds! 

Syns også det ble noe tomt uten Hotchner og Derek Morgan, men er veldig glad i Spencer også. Gleder meg til å følge med på det igjen.

Skrevet

Har sett alle sesongene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...