Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Noen som følger med? Så første episode av denne sesongen nå akkurat, den beste sesongstarten i hele serien Jeg så faktisk bare de første 3 episodene av sist sesong så jeg skippa over den egentlig Er denne Stephen en som var med i nesten hele forrige sesong? Endret 2. januar 2018 av Winza
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Ser du det på norsk TV? Anonymkode: 36517...4a9
Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser du det på norsk TV? Anonymkode: 36517...4a9 På sumo
Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Starter på tv2 men har ikke fått med meg når, tipper det er på torsdag siden det er den dagen de vanligvis har brukt å vise Criminal Minds
Gjest C.Tramell Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Så bra altså? Kanskje jeg skal gi det en sjanse igjen. For meg mistet CM noe viktig da Hotchner sluttet.
Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 9 minutter siden, C.Tramell skrev: Så bra altså? Kanskje jeg skal gi det en sjanse igjen. For meg mistet CM noe viktig da Hotchner sluttet. Det var et stort tap ja, han var min favoritt karakter men vi fikk i det minste en gammel karakter tilbake
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 1 hour ago, C.Tramell said: Så bra altså? Kanskje jeg skal gi det en sjanse igjen. For meg mistet CM noe viktig da Hotchner sluttet. Den serien har ADLDRI vært bra. Anonymkode: b9cba...af2 1
Gjest Winza Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den serien har ADLDRI vært bra. Anonymkode: b9cba...af2 For vi som følger med så synes vi den har vært bra
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 2 minutter siden, Winza said: For vi som følger med så synes vi den har vært bra Nei sier du det? Det hadde jeg aldri trodd... Anonymkode: b9cba...af2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den serien har ADLDRI vært bra. Anonymkode: b9cba...af2 Nei, klart grunnen til at de har laget 13 sesonger av den er at den er så SYKT dårlig... Anonymkode: 8a012...700 2
Rainbow Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Var ikke meningen å skrive som anonym lenger opp, jeg som spurte om dere så det på norsk TV. Må huske å ta opp om det begynner denne uka! Syns også det ble annerledes uten ham, og også uten Derek Morgan. Men han som spiller Hotchner fikk jo sparken, så ble skrevet ut på en uforberedt måte. 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 Sesong 1-5 av Criminal Minds er utentvil de beste. Etter det har det vært mye opp og ned synes jeg men det er vel å forvente når en serie har gått så lenge som den har gjort. Men alt i alt er Criminal Minds en bra serie. Nå har jeg ikke sett sesong 12 enda, har den på DVD men ikke sett den enda.
julie08 Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 Elsker criminal minds! Syns også det ble noe tomt uten Hotchner og Derek Morgan, men er veldig glad i Spencer også. Gleder meg til å følge med på det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå