Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uke 29 hadde jeg gått opp 7,5 kg. I følge notatene mine :P gikk opp 14 totalt. 

Etter fødsel gikk 11 kg bort med en gang og de siste 3 sliter jeg med enda, 6 mnd. Etter fødsel. Tror kroppen min tviholder på dem på grunn av ammingen...

Anonymkode: 0b3c6...6db

Sorry, uke 27 mente jeg å si...

Anonymkode: 0b3c6...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veide 47 kg når jeg ble gravid. 54,5 kg  ved innleggelse til keisersnitt uke 40.

Anonymkode: f7cbe...baa

Skrevet

Jeg gikk opp hhv ca 10 og 12 kg i de to forrige graviditetene. I denne graviditeten hadde jeg gått opp ca fire kg i uke 24. Er nå 26 uker og vet ikke hvordan vekta er nå. Men i de forrige graviditetene var det de ukene opp mot uke 30 både magen vokste og vekta økte mest på kort tid, så antar det har med babyens vekst (med tilbehør) å gjøre. 

Jeg har kunnet trene i 2. og 3. trimester alle gangene, og ikke hatt noen spesielle plager utenom sterk kvalme to av gangene i første halvdel av graviditeten. Men mens jeg slet veldig med å holde på maten med eldstemann og gikk ned flere kg i starten, klarte jeg å holde maten nede deler av dagen denne gangen. Så denne gangen hadde jeg liten/ingen vektnedgang i starten, selv om jeg kastet opp mye. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp totalt 12-13 kg i første graviditet. Nå i graviditet nr. 2 har jeg gått opp 15 kg. Er i uke 34. 

Anonymkode: 825d8...494

AnonymBruker
Skrevet

Er også litt spent, gikk fra 54 kg til 75 kg sist, denne graviditeten har jeg gått fra 62 kg til 65 kg og er i uke 20, tror de fleste kg kom på slutten.

Anonymkode: a5628...f71

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 22 nå og har gått opp fra 56 til 57 bare... Synes det er litt lite. 

Anonymkode: 5904f...25e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 20 nå og har hittil gått opp ca 2 kg.

Anonymkode: 885e6...38b

Gjest Klara_36
Skrevet

Ca 8 kg vektøkning  i uke 27, totalt 13 kilo i svangerskapet. Nå ca 4 mnd etter fødsel, er jeg tilbake til normalvekt (55 kg). 

AnonymBruker
Skrevet

Var ca 20-25 kg som skilte på startvekt på første og andre svangerskap. Jeg var overvektig før jeg ble gravid med nummer 1 og holdt normalvekt etter dette :) 

Med første gikk jeg ned 5 kg pga kvalme, og vekten holdt seg stabilt. Jeg gikk etter fødsel ned 25 kg (fra overvekt til normalvekt). 

Jeg gikk opp 9 kg i svangerskapet med nr 2, ned 16 kg ( nær undervektig nå).

Anonymkode: 7a1bc...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...