Gå til innhold

Er det feil å konfrontere han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr i 2 uker, før han plutselig ble helt kald. Er det teit å spørre noen du har "kjent" så kort hva som egentlig skjedde? For vet ikke om det har vært noen kommunikasjonsproblemer eller om han rett og slett bare driter i meg.

Anonymkode: 31aeb...de8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ruger på samme nøtta. Eneste forskjellen er at vi holdt på lenger og han ble også kald. Jeg tror ikke at jeg gidder fordi jeg synes at han kan ta opp tråden og prate. Samtidig får jeg lyst til å ringe og tvinge han til å være mann nok til å prate. Jeg har baller nok, så da burde jo han som ber meg på date ha baller nok til å si noe. Tenker også at han ikke fortjener oppmerksomhet. Endre status til at du er i et forhold og gi aldri mer lyd fra deg. Duster!

Anonymkode: a50ff...d66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke det! 

Skjedd før, og jeg bestemte meg for å spørre. Kunne endelig slappe av, når jeg fikk svaret. 

Anonymkode: d86a7...972

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke det! 

Skjedd før, og jeg bestemte meg for å spørre. Kunne endelig slappe av, når jeg fikk svaret. 

Anonymkode: d86a7...972

Du måtte få det inn med teskje? :laugh:

Anonymkode: 45ae5...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke noe å tape på konfrontering.

Anonymkode: 84353...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Du har lov å prøve, men du har ikke rett til å vite mer om hans følelsesliv enn han har rett til å vite om ditt følelsesliv.

Anonymkode: cfde6...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Når dere ikke har datet lengre enn to uker er det vel ikke så mye å lure på. Da føler han du ikke er rett for han og kjemien manglet. Da handler det neppe om noe spesifikt du har gjort eller andre ting som har oppstått. Det er mer rimelig å lure på slike ting når man har datet i lengre tid og ting har sett ut til å gå rette veien. 

Anonymkode: 561f4...a63

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger og begge gangene har interessen min dalt på stedet. For..hvordan i alle dager hadde sånn oppførsel foregått i et mer stabilt forhold? Ghosting er et TYDELIG tegn på sterke kommunikasjons og emosjonelle vansker. Verre enn mine egne 

Du bør egentlig bare skjønne helheten, the big picture, så skjønner du at dette ikke bør rotes noe mer i. Om han vil bli kjent med deg så får han få ut fingern og skjerpe seg, hvis ikke er han ikke moden nok til å ha et forhold eller andre ting. 

Det er virkelig ikke moden oppførsel og de fleste oppegående mennesker ghoster ikke.

Anonymkode: b3ba3...fdc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...