Gå til innhold

Vonde mandler :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode råd mot vonde mandler og forkjølelse? Det ødelegger nattesøvnen her nå..... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er mye plaget meg det, er det kanskje en ide å fjerne dem?

søstra mi hadde konstant hovne mandler, å var hele tiden småforkjøla. Nå har hun fjernet dem, å er nesten ikke forkjøla mer... :-) :-) (selvfølgelig bare hvis du er mye plaget)

Skrevet

Råmelkstabletter - type CuraMedHals eller Vekk i morgen.

Riktignok stirdes de lærde om virkningen av disse .. men jeg har ikke hatt halsbetennelse en gang siden jeg startet å spise disse med en gang jeg får vondt i halsen .. tidligere hadde jeg penicillin 3-4 ganger pr. år for samme.

Gjest Anonymous
Skrevet
hvis du er mye plaget meg det, er det kanskje en ide å fjerne dem?

søstra mi hadde konstant hovne mandler, å var hele tiden småforkjøla. Nå har hun fjernet dem, å er nesten ikke forkjøla mer... :-) :-) (selvfølgelig bare hvis du er mye plaget)

Enig med deg!

Jeg var veldig plaget av vondt i halsen, hadde store mandler. Jeg var mye syk og hadde mye feber osv. Jeg fjernet mandlene for ca. 4 år siden og tror faktisk ikke jeg har hatt feber siden og ikke hatt vondt i halsen en eneste gang :)

Ellers er det jo ikke så mye å gjøre da, suge på isbiter, gurgle med saltvann?

(må ærlig innrømme at jeg ikke husker alle triksene da jeg ikke har tenkt på halsvondt på 4 år)

Om du har hatt vondt lenge så ville jeg ihvertfall gått til legen for å sjekke om man kan få penicillin for det.

Skrevet

Det er ikke jeg som er syk, sambisen er det. Han har ikke vært plaget med det tidligere, så jeg ble litt usikker her. Men varmt og kaldt, hva lindrer best nedi halsen?

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er ikke jeg som er syk, sambisen er det. Han har ikke vært plaget med det tidligere, så jeg ble litt usikker her. Men varmt og kaldt, hva lindrer best nedi halsen?

Jeg syns så absolutt kaldt lindrer mest i halsen! Også hjelper det å holde seg unna melkeprodukter for det legger seg som et slags belegg på vonde mandler...

Skrevet

Stekte fiskeboller synes jeg var veldig godt å få i meg når jeg var plaga av vondt i halsen. De sklei rett ned uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...