Gå til innhold

Er mannen kåtere enn kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Cathe. skrev:

Behovet til kvinnen er vel biologisk sett ikke like stort fordi sex kan føre til graviditet og graviditet er som kjent mye mer krevende for kvinnekroppen å komme seg gjennom enn det er for en mann. Så mens menn drives av testostron og det å skulle spre sine gener mest mulig, er vel kvinnekroppen "programert" til å være mer selektiv. 

Mulig jeg husker feil, men har hørt noe i denne duren tidligere. 

Etter denne teorien så stemmer det ihvertfall at kvinner over førti får økt sexlyst.   :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter mye tørke i det siste spurte jeg min kone på noenogførti om dette. Hun innrømmet at hun egentlig ikke hadde noe fysisk behov for sex og godt kunne klare seg uten, selv om hun synes jeg er sexy og kjekk. 

Kan ikke tenke meg at en mann ville kunne ha sagt det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg onanerer nesten hver dag. Beste orgasmer på egenhånd. Med mannen er det som regel fort og gale, og sitter kun frustrert igjen (ikke alltid, men som regel), men vi har vært sammen i snart 18 år, og ja - jeg innrømmer det - pliktsex som jeg håper går over raskest mulig, så tilfredsstiller jeg meg selv etterpå eller senere :) 

Anonymkode: 52534...093

Kjenner meg igjen i den pliksexgreia

Anonymkode: 08cb9...7d1

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
11 timer siden, Axl Rose skrev:

Må du slutte å tulle Balianboy

Bra forsøk på hersketeknikk lille venn

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Bra forsøk på hersketeknikk lille venn

Ikke hersketeknikk. Kallenavnet ditt. Mye enklere å skrive enn hele brukernavnet ditt.

Endret av Axl Rose
Skrevet
14 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

De færreste menn er kåte 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Noe jeg tror du er fullstendig klar over.

Og det er som regel kvinner som forlater forhold med lite sex ikke menn...........................

Kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. 

Enig med deg i at kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Det er i hvert fall min erfaring. Har heldigvis møtt menn som er like sexgale som det jeg er..... Og jeg ELSKER det!! :-) :-)

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, Missy77 skrev:

Enig med deg i at kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Det er i hvert fall min erfaring. Har heldigvis møtt menn som er like sexgale som det jeg er..... Og jeg ELSKER det!! :-) :-)

Skulle ønske flere kvinner var like kåt som deg som er klar hver dag. Noen kjefter jo når vi er for kåt..

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan bare svare for meg selv. Er kvinne og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal?

Anonymkode: 6805b...fba

Nei, i høyeste grad normal. Du kunne fint hatt flere ganger også. 

Anonymkode: 567d4...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Snakker for meg selv. Er kvinne og må onanere hver dag. Det skjerper konsentrasjonen, gjør meg i bedre humør, og gir bedre søvn. I tidligere forhold har jeg enten hatt partnere som er like gira som meg selv, eller som ikke er like gira.

Anonymkode: ade39...d66

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Mannen har et sterkere behov for å spre genene sine enn det kvinner har mens kvinner er på jakt etter noen som kan beskytte / passe på hun selv om avkommet sitt..

Skrevet
1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Skulle ønske flere kvinner var like kåt som deg som er klar hver dag. Noen kjefter jo når vi er for kåt..

Hehe....

Gjest Axl Rose
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker for meg selv. Er kvinne og må onanere hver dag. Det skjerper konsentrasjonen, gjør meg i bedre humør, og gir bedre søvn. I tidligere forhold har jeg enten hatt partnere som er like gira som meg selv, eller som ikke er like gira.

:tommelsmil:

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må også det. Jeg er generelt gladere enn før etter jeg oppdaget nytten av det. 

Jeg har tidligere vært i forhold der sex har blitt anstrengt og skal aldri bruke tid på det igjen.

Skrevet

Menn skulle nok i oftere grad pult de damene de syns ser pene ut på gata og ellers i random setting. Damer trenger nok mer kontekst. En mann skulle nok likt å tatt litt på musa på nesten alle han kommer over i større grad enn en kvinne. Lavere terskel, sjeldnere tilgang. 

Det som styrer dette: testosteron!

Er vel en grunn til at menn står for de fleste voldtekter, kåtheten renner over for noen!

PS. i forhold er det andre mekanismer. Kåte Pågående menn får mindre, og noen kvinner er umettelige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også tørre å si at mannen er mer kjærlig og i stand til å gi omsorg enn det kvinner er.

Anonymkode: fe2f5...cca

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2018 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Kan bare svare for meg selv. Er kvinne og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal?

Anonymkode: 6805b...fba

ja du er unormal

Anonymkode: 28627...692

AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2018 den 11.54, Missy77 skrev:

det finnes alltid unntak, jeg er sikker på at du er kåt, men graden av kåthet er nok mye svakere,det sier seg selv.

Det er også derfor det er lettere for kvinner å være trofast i parforhold enn for menn

Anonymkode: 28627...692

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...