AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Man skulle tro at det fra naturens side var en viss balanse for mann og kvinne når det gjelder kåthet. Mannen har et uttømmingsbehov som bygger seg opp over tid.... man skulle tro at kvinnen måtte ha et «motta» behov som vil være like sterkt som uttømmingsbehovet til mannen? Hva tenker dere? Anonymkode: 71d1f...abb 1
Gjest Cathe. Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Behovet til kvinnen er vel biologisk sett ikke like stort fordi sex kan føre til graviditet og graviditet er som kjent mye mer krevende for kvinnekroppen å komme seg gjennom enn det er for en mann. Så mens menn drives av testostron og det å skulle spre sine gener mest mulig, er vel kvinnekroppen "programert" til å være mer selektiv. Mulig jeg husker feil, men har hørt noe i denne duren tidligere.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Det er jo veldig praktisk at mannen er kåt hele tiden, for da er hun garantert å «sett inn passende frase» når hun er klar for det.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Akkurat nå, Tom Bäcker skrev: Det er jo veldig praktisk at mannen er kåt hele tiden, for da er hun garantert å «sett inn passende frase» når hun er klar for det. De færreste menn er kåte 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Noe jeg tror du er fullstendig klar over. Og det er som regel kvinner som forlater forhold med lite sex ikke menn........................... Kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Endret 2. januar 2018 av Balian de Ibelin
Gjest Tom Bäcker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: De færreste menn er kåte 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Noe jeg tror du er fullstendig klar over. Og det er som regel kvinner som forlater forhold med lite sex ikke menn........................... Kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Du er mann du også, ser jeg. Regner med at du klarer å stille opp på kort varsel?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 40 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: De færreste menn er kåte 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Noe jeg tror du er fullstendig klar over. Og det er som regel kvinner som forlater forhold med lite sex ikke menn........................... Kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Tull 😂😂😂 Anonymkode: 28627...692 2
Gjest Axl Rose Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 52 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: De færreste menn er kåte 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Noe jeg tror du er fullstendig klar over. Og det er som regel kvinner som forlater forhold med lite sex ikke menn........................... Kvinner er like kåte og like glad i sex som det menn er. Må du slutte å tulle Balianboy
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 Kan bare svare for meg selv. Er mann og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal? Anonymkode: dc9ed...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 Kan bare svare for meg selv. Er kvinne og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal? Anonymkode: 6805b...fba 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan bare svare for meg selv. Er mann og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal? Anonymkode: dc9ed...9dc Den er grei. Men MÅ du komme med/i en kvinne? Mannen min blir sånn du forklarer, hvis han ikke får tømme seg i meg HVER DAG etter 18 år.... Lurer på hvordan han overlevde før.... Eller når jeg har mensen (da er han ikke fullt så trengende...) Anonymkode: 52534...093
Gjest Tom Bäcker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Da har vi akkurat avslørt to sokkedukker. Ser frem til å se dere diskutere. Endret 2. januar 2018 av Tom Bäcker
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 Jeg onanerer nesten hver dag. Beste orgasmer på egenhånd. Med mannen er det som regel fort og gale, og sitter kun frustrert igjen (ikke alltid, men som regel), men vi har vært sammen i snart 18 år, og ja - jeg innrømmer det - pliktsex som jeg håper går over raskest mulig, så tilfredsstiller jeg meg selv etterpå eller senere Anonymkode: 52534...093
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den er grei. Men MÅ du komme med/i en kvinne? Mannen min blir sånn du forklarer, hvis han ikke får tømme seg i meg HVER DAG etter 18 år.... Lurer på hvordan han overlevde før.... Eller når jeg har mensen (da er han ikke fullt så trengende...) Anonymkode: 52534...093 Må ikke pule hver dag, men må enten runke eller ha sex. Noen ganger 3-4 ganger om dagen. Begynner å lure på om jeg er sexavhengi.. Kan være litt slitsom å være så kåt selv om det er deilig. Anonymkode: dc9ed...9dc
Gjest Axl Rose Skrevet 2. januar 2018 #14 Skrevet 2. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan bare svare for meg selv. Er mann og må ha en utløsning hver dag. Hvis ikke går det ut over humøret og jeg klarer ikke å fungere i hverdagen. Helst må jeg komme 2 ganger per dag. Er jeg unormal? Anonymkode: dc9ed...9dc Nei. Du er som meg. Altså helt normal.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #15 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, Axl Rose skrev: Nei. Du er som meg. Altså helt normal. Puuh, godt å høre.. Anonymkode: dc9ed...9dc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må ikke pule hver dag, men må enten runke eller ha sex. Noen ganger 3-4 ganger om dagen. Begynner å lure på om jeg er sexavhengi.. Kan være litt slitsom å være så kåt selv om det er deilig. Anonymkode: dc9ed...9dc Mannen min fungerer ikke hvis han ikke får sex MED MEG....... Ifølge han onanerer han ikke, når han har tilgang til annet..... ..... Utenom sex - null klem, kos, glad i degetc..... Neida, føler meg ikke som et tømmehull :/ Anonymkode: 52534...093
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #17 Skrevet 2. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min fungerer ikke hvis han ikke får sex MED MEG....... Ifølge han onanerer han ikke, når han har tilgang til annet..... ..... Utenom sex - null klem, kos, glad i degetc..... Neida, føler meg ikke som et tømmehull :/ Anonymkode: 52534...093 Kjøp en sånn kuklås til han, å be han bry seg om deg. Dama mi pleier noen ganger å sette sånn på meg, sånn at jeg ikke får runket eller kan få orgasme. Er helt grusomt, men tror jeg har godt av det. Setter mere pris på henne da og viser henne at jeg er glad for at hun stiller opp når jeg er kåt. Men får en forelskesrus av å komme i henne, så for min del liker jeg å kose med henne etterpå å kose. Men vet at menn varierer mye der. Noen blir helt utslått etter sex og vil bare hvile. Kan du prøve å snakke med han å si at det er greit at han er kåt, men at du liker å kose å få komplimenter og gjøre andre ting enn bare at han tømmer seg? Har selv vurdert å gå til en sexolog å kanskje finne ut om jeg er sexavhengi. Anonymkode: dc9ed...9dc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #18 Skrevet 2. januar 2018 Mannen trenger mer sex enn kvinnen. Det er naturlig, mannen må så sin sæd. Kvinnen kan bare få barn en gang i måneden, og når hun først er gravid tar det lang tid før hun kan bli gravid igjen. Derfor har kvinner ikke samme behov som menn. Det er naturlig. Kvinnen er også mer opphengt i mannens orgasme enn i sin egen. I mens mannen er mer opptatt av sin egen orgasme enn av hennes. Igjen, det har med befruktning å gjøre. Kvinnens orgasme er irrelevant for hvorvidt det blir barn eller ikke. Mannens orgasme, derimot, er meget viktig. Derfor er kvinner mindre opptatt av sex og egen orgasme enn menn er. Anonymkode: c9c78...2aa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #19 Skrevet 2. januar 2018 Min erfaring er at menn ikke er kåtere enn kvinner. Dette forholdet er det første der vi er jevne. Denne mannen trener også mye. Han jeg var i 5 års forhold med tidligere var nok litt for utrent til å orke mye sex, og før det var jeg 3 år med mann som jeg tror følte seg litt truet av at jeg var mer hypp på sex enn ham. Det fikk ham til å føle seg liten som mann, og ble en negativ spiral. Det jeg imidlertid har lagt merke til er at mannen blir stadig kåtere når vi av en eller annen grunn ikke kan ha sex. Jeg derimot er kåtest av å ha siste gode opplevelse friskt i minnet. Reiser han bort for eksempel, så er første uken uten sex verst for meg, men så dovner kroppen litt, og han må være borte veldig lenge for at det bygger seg opp trang til sex. Så lenge han fremdeles er borte. Han derimot klarer første uken fint, og så blir han veldig hypp, og teller dager til vi skal ha sex igjen. Dette får meg til å tenke at menns og kvinners kåthet fungerer litt på forskjellig måte. Menn blir mettet av sex, for en stund, mens kvinner er slik at mye vil ha mer. Så lenge det er nytelse i sex man opplever. Kvinner som ikke blir tilfredsstilt av "rutinen" til mannen blir ikke mer kåt av sex. Vi som blir tilfredsstilt blir bare mer og mer kåt. Men kan altså gå i en slags seksuell dvale i perioder uten sex. Anonymkode: dbebb...86d 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #20 Skrevet 2. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen trenger mer sex enn kvinnen. Det er naturlig, mannen må så sin sæd. Kvinnen kan bare få barn en gang i måneden, og når hun først er gravid tar det lang tid før hun kan bli gravid igjen. Derfor har kvinner ikke samme behov som menn. Det er naturlig. Kvinnen er også mer opphengt i mannens orgasme enn i sin egen. I mens mannen er mer opptatt av sin egen orgasme enn av hennes. Igjen, det har med befruktning å gjøre. Kvinnens orgasme er irrelevant for hvorvidt det blir barn eller ikke. Mannens orgasme, derimot, er meget viktig. Derfor er kvinner mindre opptatt av sex og egen orgasme enn menn er. Anonymkode: c9c78...2aa Om du leser mitt tidligere svar, så ser du at kvinnens nytelse ikke er så irrelevant som du sier. Menn som gir sin kvinne nytelse får en kåtere kvinne, og mer sex med henne. Siden unnfangelse kan skje noen dager i måneden vil det også forbedre hans sjanse til å befrukte. Men nå har mennesker oftere sex for tilfredsstillelse enn å lage barn, og vil men ha mye av det, så må man tenke på hvor deilig kvinnen synes at det er. Jeg og min mann har ennå sex 4-6 ganger i uken, etter 15 år sammen, men så er han også utrolig opptatt av min nytelse. Mer opptatt av den enn sin egen nesten... men så er det også slik at han nyter mer dess mer jeg nyter. Og han kan uansett bare komme en gang før det er pause. Jeg kan komme mange ganger, og han er ikke tilfreds før jeg har kommet mange ganger. Kommer han før det, fordi han var altfor kåt, så er han skikkelig sur på seg selv. Så menn som sliter med at deres kone sjelden blir kåt... gi henne en orgasme. Helst flere! Anonymkode: dbebb...86d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå