Gå til innhold

Hvilken funksjon har pudder vs foundation?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke forskjellen, foundation skal vel dekke og gjevne ut, men hva skal pudder da? Gjøre en matt i huden?

Vil pudder også dekke om man kun bruker Det?

Anonymkode: ad6e3...b1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pudderet 'setter' foundationen, og gjør huden matt.

Hvis man bruker et pudder med farge eller en pudderfoundation vil det også dekke.

Anonymkode: ab6a1...b41

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pudderet 'setter' foundationen, og gjør huden matt.

Hvis man bruker et pudder med farge eller en pudderfoundation vil det også dekke.

Vil pudder med egen hudfarge dekke, eller må det være en litt brunere farge?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun solpudder. Av og til litt concealer. Syns ikke foundation er noe pent, selv om det er riktig farge.

Anonymkode: 23214...5d8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte samme pudder og foundation nyanse, men det så litt merkelig ut, så måtte ha på solpudder her og der. 

Nå bruker jeg en nyanse mørkere pudder enn foundation og det blir så fint! Også bruker jeg rouge på kinnbena, Og highlighter. Da får ansiktet mer liv. Holder egentlig med rouge da.

Anonymkode: b5a14...906

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil dekke hvis du bruker din egen farge, hvis du tar et som er mørkere vil det sannsynligvis bare se rart ut. Men dekkevnen varierer fra pudder til pudder, noen dekker mye, noen dekker nesten ikke. Pudderfoundation er det beste hvis du er ute etter et pudder med god dekkevne.

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Det vil dekke hvis du bruker din egen farge, hvis du tar et som er mørkere vil det sannsynligvis bare se rart ut. Men dekkevnen varierer fra pudder til pudder, noen dekker mye, noen dekker nesten ikke. Pudderfoundation er det beste hvis du er ute etter et pudder med god dekkevne.

Pudderfoundation bør også pudres etterpå.  Pudderfoundation er laget for å smelte inn i huden ved påføring og har derfor nesten like stort behov for pudder oppå som flytende foundation. 

Anonymkode: bd885...64a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes pudder får en til å se ut som dukke. Bruker ikke. 

Anonymkode: f79f2...db7

AnonymBruker
Skrevet

..og jeg vet ikke om jenter selv er klar over det..har dere usynlig småhår i ansiktet og bruker pudder og dere er i solaaaa. Da blir ikke hårene fullt så usynlig. 

Anonymkode: f79f2...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...