Gjest cerisef Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Alt startet med sex...og det har bare blitt med sex. Men jeg er så oppover ørene forelsket i han. Nesten besatt. Jeg VIL ha han, men vi har imellom oss avtalt at det bare er sex. Allikevel fortsetter jeg fordi jeg en dag håper at det blir oss som et par. Selvom det er han jeg vil ha så har jeg også sex med andre. Har to til jeg holder på med og som jeg holder på gress. Hvorfor gjør jeg alt dette? Jeg har brutt kontakten med han jeg er forelsket i en gang. Men han kontaktet meg igjen og da smeltet jeg. Jeg mener, så lenge han vet at jeg er forelsket så burde han ikke ha sex med meg da, skjønner? For han vet hva jeg vil selvom jeg aldri har sagt det rett ut (bare hintet). Han spiller dum, og later som han ikke vet. Hvor dårlig er ikke dette. Og allikevel vil jeg bare ha han... Han er en typisk drittsekk som slenger følelsene mine veggimellom. Men jeg går jo med på det, og håpet er der. Nå har det holdt på i 2 år. Vi mister kontakten med gjevne mellomrom. Da klarer jeg å holde meg unna. Men han kontakter meg alltid og vi møtes ig har sex. Han kaller meg kjære hver gang vi treffes. Er det noe håp?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Tror ikke det er så mye håp her. Du gir han jo i pose og sekk. Du er god for han når HAN vil. Dette vet han så utrolig godt. Han kan surre rundt så mye han vil med andre, og allikevel ha deg i bakhånd. Har vært borte i akkurat samme situasjon, og mitt råd er: Glem han. Om du ikke klarer å avvise han, så ikke svar når han ringer eller sender meldinger.
*Heidi* Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Hadde heller ikke satset på dette nei..det hjelper hvertfall ikke å forsette, prøv heller å kutt kontakten(selv omdet er såååå mye lettere sagt en gjort) Hvis han at du kan få hvem annen du vil og ikke trenger han, kanskje det da går opp for han hva han føler? Hvis ikke er det ikke noe å satse på uansett..
Gjest Madam Felle Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Nytt telefonnummer, og få han ut av livet ditt en gang for alle. Han bruker deg, og du lar han bruke deg. Så kan han lete etter noe "bedre", mens han får det som han vil med deg. Må jo være toppen for en mann, som ikke ønsker forpliktelser.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Har to til jeg holder på med og som jeg holder på gress. Jeg får ikke meg selv til å synes synd på deg jeg.Du er såret fordi han holder deg på gress, og samtidig gjør du akkurat det samme mot 2 andre gutter?? Du kaller han en drittsekk men hva er egentlig forskjellen mellom deg og han??
Livets datter Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Selvom det er han jeg vil ha så har jeg også sex med andre. Har to til jeg holder på med og som jeg holder på gress. Hvorfor gjør jeg alt dette? Det lurte jeg faktisk litt på også, når jeg leste innlegget ditt.
smidja Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 1. Glem han, han kommer aldri til å ville noe mer. 2. Ikke gjør det samme mot andre!!!
Gjest cerisef Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Ja jeg vet at jeg også gjør feil. Men jeg er så surrete i følelseslivet mitt. Jeg tenker sånn..at den dagen han stikker for godt da har jeg en av de to siste å velge i mellom. Vet det er sprøtt.
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Vet det er sprøtt. Sprøtt er det ikke.Heller vannvittig egoistisk :-?
Gjest Bellatrix Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Ja jeg vet at jeg også gjør feil. Men jeg er så surrete i følelseslivet mitt. Jeg tenker sånn..at den dagen han stikker for godt da har jeg en av de to siste å velge i mellom. Vet det er sprøtt. Men tror du de 2 andre synes det er ok å bli holdt på gress da?
Gjest Atheena Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Er selv i en lignende situasjon som deg, ikke på den måten at det bare er sex, men i den situasjon at jeg har ventet i 2 år. Jeg vet selv at hvis jeg skal klare å skaffe meg en annen må jeg kutte ut han her... allikevel klamrer jeg meg til håpet.... kjærlighet kan være så utrolig vanskelig.
Mortie Skrevet 4. februar 2005 #12 Skrevet 4. februar 2005 Leksjon 1: Menn forstår ikke hint! Ikke vage hint, vanlige hint og ikke opplagte hint! Leksjon 2: Som før her nevnt; er han en drittsekk, er du det x2! Noen gode råd? Slutt å holde noen som helst på gress, det kommer ikke noe godt ut av hverken å ha reserve, eller å være en. Og til elskeren din må du altså først fortelle rett ut hva du mener (les over om hint), så burde du vite hva du skal gjøre utfra hans reaksjon. PS! Hvis elskeren din vet om dine to på gress, kan du vel ikke samtidig tro at han har tatt hintene dine på alvor uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå