ilga Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Overskriften sier vel alt. Skal begynne i en ny jobb på et regnskapskontor 20.januar og stresser med dette. Måtte bytte jobb pga flytting til Oslo fra Bergen i sommer. Jeg har jobbet med regnskap i 10 år, bla på er regnskapskontor i tre år. Måtte slutte i en jobb tidligere pga dårlige tilbåkemeldinger eller kanskje de ikke likte meg noe særlig da da måtte jeg bare rømme derfra er nå redd for gjentakelse blir så usikker og sliter med dårlig selvtillit
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Jeg søker nye jobber nå og jeg gjenkjenner absolutt nervøsiteten ved å begynne et nytt sted. Jeg har også blitt sparket før, husk - det har mange! Om ikke det, så har nesten alle som har jobbet en stund fått negative tilbakemeldinger på jobb. Det er en del av det profesjonelle livet. Du sier du har jobbet med regnskap i ti år, men det var kun en jobb der du fikk negative tilbakemeldinger? Var de andre gode? Når du sier "måtte slutte", betyr det at du ikke fikk sparken, men følte deg indirekte tvunget til å si opp? Hva var årsaken? Anonymkode: c1e03...08f
ilga Skrevet 2. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Jeg har aldrig vært sparket, bare fikk følelse at jeg mistrives sterkt med alle negative tilbakemeldinger og og måten de ble presentert for meg og defor ba om oppsigelse selv ikke var det mange negative tilbakemelinger men det var nok for min del har aldri opplevd noe lignende tidligere. Har mye erfaring i bransjen og ble skjelt ut på den måten aksepterer jeg bare ikke. Har opplevd å få negative tilbakemeldinger før men ikke på den måten. Det er vanlig å gjøre feil i en ny jobb , det meste kan forbedres eller rettes opp. Men i den siste jobben måtte jeg slutte fordi jeg følte med dårlig behandlet rett og slett Endret 2. januar 2018 av ilga
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Kan du være spesifikk? Dersom du ble "skjelt ut", må det da være noe som ble sagt? Anonymkode: c1e03...08f
h/k Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Du kan mer enn du tror! Vær selvsikker på det du kan, spør om hjelp (men ikke for mye!), bruk spørrefunksjon, les manualen til programmet og vær nøye med det du gjør. Skriv notater underveis i opplæringen. Dette går bra. Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Du har blitt ansatt av en grunn! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå