AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Har ikke plass til tørketrommel i ny leilighet, så vurderer å kjøpe en kombi. Er det noen som er fornøyd med de nyere variantene? Bruker trommel på håndklær, undertøy og laken. Anonymkode: 8fb52...81f
Gjest Cocosa Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Har hørt at kombimaskinene ikke fungerer optimalt på verken vask eller tørk, men jeg har ikke prøvd det selv.
Kokokos Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Jeg er kjempefornøyd! Bruker ikke tørketrommelen så ofte, men praktisk til sengetøy og håndklær. Har hatt min maskin i over seks år nå. Kommer til å kjøpe kombimaskin igjen neste gang.
Nuttery Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Jeg har kombimaskin og er ikke fornøyd. Har mye som helst skal tørkes i tørketrommel (liten leilighet, lite plass til å henge opp), og det tar jo da ca 3-4 timer å få ferdig én vask. Det er ikke lo-filter i maskinen, slik at rene klær ofte får et lag med lo fra annet tøy. Syntes heller ikke at tromlingen er særlig effektiv.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Da blir det nok ikke noe kombi på meg... Anonymkode: 8fb52...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå