AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg er enslig mor til en gutt på 10 år. Jeg har de 2 siste årene blitt svært syk, så ser at det er mindre og mindre jeg klarer å gjøre med min sønn. Jeg kan ikke være ute med han på vinteren, deler av sommeren, ikke kan jeg være i svømmehallen. Og derfor svømmer han dårlig. Han er hos far en helg i måneden, og far tar han ikke med på noe heller. Så jeg lurer på om mulighetene for støttekontakt en dag i uken, som kunne tatt han med i svømmehallen, stå på skøyter og lignende. Men hvem kontakter jeg, og hvor lett er det å få dette? Anonymkode: 459db...cef
Live88 Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Ring kommunen der du bor og hør med dem! Jeg har vært støttekontakt og det ble jeg igjennom kommunen. Hvis det ikke er kommunen som har det nå så vet de helt sikkert hvem du kan kontakte
Måbarefåsiat... Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Det er kommunen som innvilger støttekontakt. Det skal være søknadsskjema på hjemmesidene deres.
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 https://helsenorge.no/hjelpetilbud-i-kommunen/stottekontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå