Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Vi hadde samleie 27.12. EL skulle ifølge kalenderen min være 29.12. Forventet mensen 12.1. Jeg har vanligvis 30 dagers syklus. 

Idag har jeg fått en kraftig blødning, 10 dager før forventet mens.. Jeg pleier ALDRI å få mensen så lang tid før jeg skal (eller for sent).. 

Jeg måtte sette i en tampong fordi det blødde såpass mye, men har tatt den ut nå. 

Hva kan dette være? 😨 Det er vel for tidlig til at jeg kan ha blitt gravid for så å spontanabortere? 😓

Anonymkode: bfa8e...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha fått rift da? Om du har hatt noe inni deg. Kan også hende du har fått mensen tidligere? Noen ganger skjer dette. Du nevner ikke noe om du fremdeles blør? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen 9 dager før tiden denne syklusen. Det var garantert mensen og ikke noe annet. Varte i 5 dager. Jeg skulle egentlig ha mensen i forgår, har tatt mange graviditetstester og ikke spor etter graviditet. Veldig merkelig, jeg har alltid hatt stabil syklus. Må være noe i vannet! 

Anonymkode: 168ae...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er mensen som her har kommet. Brukte du eggløsningstest for å finne EL, eller har du bare telt dager?Kanskje du har hatt en syklus som er kortere enn normalt denne gangen?

Anonymkode: 24fed...65e

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, hotfudge skrev:

Kan du ha fått rift da? Om du har hatt noe inni deg. Kan også hende du har fått mensen tidligere? Noen ganger skjer dette. Du nevner ikke noe om du fremdeles blør? 

Jeg har ikke hatt noe inne i meg siden samleiet. Og det var en ganske kraftig blødning som varte et par timer. Jeg sluttet å blø da. Så er litt forvirret, for dette skjer aldri ellers, og jeg har hatt mensen siden jeg var 10 og jeg er nå 28. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt noe inne i meg siden samleiet. Og det var en ganske kraftig blødning som varte et par timer. Jeg sluttet å blø da. Så er litt forvirret, for dette skjer aldri ellers, og jeg har hatt mensen siden jeg var 10 og jeg er nå 28. 

Kanskje det er lurt å dra til legen å få sjekka hva det kan ha vært?

Skrevet

Festeblødning?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tutta23 skrev:

Festeblødning?

Tenkte jeg også. Noen blør mye, andre lite.

Anonymkode: 068c1...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...