AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Kjekk og snill. Virker omtenksom og er veldig bra på mye. Han tok meg med på 4 veldige fine dater, men jeg reagerer på noe. Humoren dreies mot sex. Etter en uheldig kommentar fra en kompis som sa til han: De har jo et rykte på seg for å være ville i sengen disse kvinnene fra det landet,men så er de gold diggers" Så sa han: hehe..ser ikke problemet, jeg altså Da jeg bøyde meg for å ta opp noe så dasket han meg på baken med en liten" oops" Og i en annen anledning snakket han om prostituerte på en noe liberal måte, men uten å si at han hadde benyttet seg av det. Han nevnte også barer hvor damer som ser veldig bra ut håndplukkes til å jobbe. Vi snakker mye om alt mulig, men de tingene nevnt over får meg til å reagere litt. Anonymkode: 5fbc6...2e1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Nei takk..... Anonymkode: f0790...539 4
Virrevirrevapp Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Jeg dater kun menn som liker å slå meg på baken. Det andre hørtes litt ut som teit humor, og kanskje et hint om at han har kjøpt sex, ellr bare at han liker tanken på lett tilgjengelig sex. Du har nok fått deg en kåting og en spøkefugl. 1
vscare Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Jeg hadde overhodet ikke brydd meg om noe dette, men vi er forskjellige, så du må nesten vurdere saken selv 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Nei, han høres veldig umoden ut. Kanskje du kan si det til han at du ikke synes det er morsomt og se hvordan han reagerer? Anonymkode: 6859c...021
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Takk for råd. Tenker å droppe han. Tenker litt langsiktig og vil ikke være komfortabel med dette. Huff, tenk om han drar sånne spøker foran mine nærmeste. Anonymkode: 5fbc6...2e1
Jentadi Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Hadde ikke brydd meg om han var bra ellers. Og menn bør helst daske litt på stumpen min, enig med @Virrevirrevapp 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #8 Skrevet 2. januar 2018 En del menn har sånn humor, særlig når de har vært ungkarer en stund.. Kanskje du bør sjekke alle andre kvaliteter før du konkluderer?? Anonymkode: 55eba...e8e
Gjest Axl Rose Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd. Tenker å droppe han. Tenker litt langsiktig og vil ikke være komfortabel med dette. Huff, tenk om han drar sånne spøker foran mine nærmeste. Anonymkode: 5fbc6...2e1 Å herregud. Seriøst? Du får finne deg en gammel gubbe da. Tviler på du vil reagere på noe der. Noe å reagere på
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 9 minutter siden, Axl Rose skrev: Å herregud. Seriøst? Du får finne deg en gammel gubbe da. Tviler på du vil reagere på noe der. Noe å reagere på Glemte å si at han kommenterte en venninnes edle kroppsdeler og det fikk jeg høre av henne. Det har bare blitt litt mye TS Anonymkode: 5fbc6...2e1 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Glemte å si at han kommenterte en venninnes edle kroppsdeler og det fikk jeg høre av henne. Det har bare blitt litt mye TS Anonymkode: 5fbc6...2e1 Si takk og farvel! Hvor gammel er han? Anonymkode: 6859c...021
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #14 Skrevet 2. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si takk og farvel! Hvor gammel er han? Anonymkode: 6859c...021 31, snart 32 Anonymkode: 5fbc6...2e1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #15 Skrevet 2. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 31, snart 32 Anonymkode: 5fbc6...2e1 Stikk, og se deg aldri tilbake Anonymkode: 6859c...021
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å si at han kommenterte en venninnes edle kroppsdeler og det fikk jeg høre av henne. Det har bare blitt litt mye TS Anonymkode: 5fbc6...2e1 Ok, bare å droppe han der. Seriøst. Anonymkode: e16a8...f10 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #17 Skrevet 3. januar 2018 Jeg kunne ikke datet en som snakker liberalt om prostitusjon. At han klapser deg på baken trenger ikke være uhøflig så lenge dere har en flørtende tone ellers, men jeg syntes generelt det er spesielt og avtennende om en date snakker om andre damer, enten de kalles golddiggere eller ikke. Tenker også mitt om menn som kaller kvinner golddiggere, eller som sier at de ikke har noe i mot det som folk definerer som golddiggere, falsk kjærlighet og sex for penger og rikdom - da kunne jeg ikke tatt fyren seriøst. Så svaret mitt blir nok nei her. Anonymkode: 48814...ab3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå