Gå til innhold

Ville du ha datet han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjekk og snill. Virker omtenksom og er veldig bra på mye. Han tok meg med på 4 veldige fine dater, men jeg reagerer på noe. 

Humoren dreies mot sex. Etter en uheldig kommentar fra en kompis som sa til han: De har jo et rykte på seg for å være ville i sengen disse kvinnene fra det landet,men så er de gold diggers"

Så sa han: hehe..ser ikke problemet, jeg altså

Da jeg bøyde meg for å ta opp noe så dasket han meg på baken med en liten" oops"

Og i en annen anledning snakket han om prostituerte på en noe liberal måte, men uten å si at han hadde benyttet seg av det.

Han nevnte også barer hvor damer som ser veldig bra ut håndplukkes til å jobbe.

Vi snakker mye om alt mulig, men de tingene nevnt over får meg til å reagere litt.

Anonymkode: 5fbc6...2e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.....

Anonymkode: f0790...539

• Liker 4
Skrevet

Jeg dater kun menn som liker å slå meg på baken. 

Det andre hørtes litt ut som teit humor, og kanskje et hint om at han har kjøpt sex, ellr bare at han liker tanken på lett tilgjengelig sex. Du har nok fått deg en kåting og en spøkefugl.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde overhodet ikke brydd meg om noe dette, men vi er forskjellige, så du må nesten vurdere saken selv:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han høres veldig umoden ut. Kanskje du kan si det til han at du ikke synes det er morsomt og se hvordan han reagerer?

Anonymkode: 6859c...021

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd. Tenker å droppe han. Tenker litt langsiktig og vil ikke være komfortabel med dette. Huff, tenk om han drar sånne spøker foran mine nærmeste. 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om han var bra ellers. Og menn bør helst daske litt på stumpen min, enig med @Virrevirrevapp

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En del menn har sånn humor, særlig når de har vært ungkarer en stund.. Kanskje du bør sjekke alle andre kvaliteter før du konkluderer??

Anonymkode: 55eba...e8e

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Huff, nei høres slitsomt ut.

Gjest Axl Rose
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Tenker å droppe han. Tenker litt langsiktig og vil ikke være komfortabel med dette. Huff, tenk om han drar sånne spøker foran mine nærmeste. 

Å herregud. Seriøst? Du får finne deg en gammel gubbe da. Tviler på du vil reagere på noe der. 

Noe å reagere på:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for no gif

Anonymkode: 82ae0...f11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Axl Rose skrev:

Å herregud. Seriøst? Du får finne deg en gammel gubbe da. Tviler på du vil reagere på noe der. 

Noe å reagere på:fnise:

Glemte å si at han kommenterte en venninnes edle kroppsdeler og det fikk jeg høre av henne. Det har bare blitt litt mye

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å si at han kommenterte en venninnes edle kroppsdeler og det fikk jeg høre av henne. Det har bare blitt litt mye

TS

Si takk og farvel! Hvor gammel er han?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si takk og farvel! Hvor gammel er han?

31, snart 32

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31, snart 32

Stikk, og se deg aldri tilbake :sjokkbla:

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Ok, bare å droppe han der. Seriøst.

Anonymkode: e16a8...f10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke datet en som snakker liberalt om prostitusjon.
At han klapser deg på baken trenger ikke være uhøflig så lenge dere har en flørtende tone ellers, men jeg syntes generelt det er spesielt og avtennende om en date snakker om andre damer, enten de kalles golddiggere eller ikke. Tenker også mitt om menn som kaller kvinner golddiggere, eller som sier at de ikke har noe i mot det som folk definerer som golddiggere, falsk kjærlighet og sex for penger og rikdom - da kunne jeg ikke tatt fyren seriøst. Så svaret mitt blir nok nei her.

Anonymkode: 48814...ab3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...