Gå til innhold

Hovent område rundt munnen, fillers? Botox?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva det kommer av? Føles som om det er to kuler rundt munnen når jeg slapper av. Ligner litt på dette. 

Hva heter det? Kan det behandles? 

_20180102_180256.JPG

Anonymkode: 30215...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De skal være der. Du er ikke hoven 😉 har hørt ordet "trulter".

Anonymkode: f67c9...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

De skal være der. Du er ikke hoven 😉 har hørt ordet "trulter".

Skal det være der? Har googlet litt og kalles ikke det perorial mond? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva det kommer av? Føles som om det er to kuler rundt munnen når jeg slapper av. Ligner litt på dette. 

Hva heter det? Kan det behandles? 

_20180102_180256.JPG

Oppsøk lege. 

Anonymkode: 67f92...a14

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Oppsøk lege. 

Anonymkode: 67f92...a14

Lege? Det er ikke farlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ja er det en diagnose for det også 🙄

Anonymkode: ea259...d96

Gjest Priyanka
Skrevet

Tror det der er veldig normalt til en viss grad. Det vises vel hos de fleste ved enkelte ansiktsuttrykk. 

Men fillers funker sikkert for dette også. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Priyanka skrev:

Tror det der er veldig normalt til en viss grad. Det vises vel hos de fleste ved enkelte ansiktsuttrykk. 

Men fillers funker sikkert for dette også. 

Noe så fjollete. 

Gjest Priyanka
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Noe så fjollete. 

Hva er det jeg skrev som var fjollete? Sier ikke at jeg mener det er et problem.  Hvis noen er plaget av noe, finnes det vel løsninger, selv om det er naturlig.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Priyanka skrev:

Hva er det jeg skrev som var fjollete? Sier ikke at jeg mener det er et problem.  Hvis noen er plaget av noe, finnes det vel løsninger, selv om det er naturlig.

Jeg synes det er ekstremt fjollete at ethvert kompleks skal bli møtt av svar som: ta filler eller botox. Dette kan du operere! Tar fem minutter! Så virkelighetsfjernt at det ikke er mulig. 

Gjest Priyanka
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er ekstremt fjollete at ethvert kompleks skal bli møtt av svar som: ta filler eller botox. Dette kan du operere! Tar fem minutter! Så virkelighetsfjernt at det ikke er mulig. 

Ser du trådtittelen? Vedkommende spør hva dette er. Jeg svarer at dette er vanlig, på lik linje med rynker. De fleste har jo konturer av dette i en eller annen grad, da det er en del av anatomien i flere ansikter. Men hvis dette er veldig skjemmende, er det normalt mulig å rette opp det meste med fillers. Jeg sier ikke at noen bør gjøre det, men spørsmålet er; Botox eller fillers. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal det være der? Har googlet litt og kalles ikke det perorial mond? 

Ja, de skal være der. Noen har mer og synlig enn andre. Det er sikkert mulig å gjøre noe med det, men da må du ta kontakt med plastikk kirurg som kan se på deg og komme med en løsning på hvilken metode for hva som passer ditt tilfelle. Botox fungerer ikke da dette ikke er muskelrelatert. Filler gjør det verre og mer synlig. Så må nok operere bort. Husk at det blir arr. Men uansett så synes jeg personlig at det ser fint ut, det er en del særpreget i utseende ditt. Forandrer man på noe ved utseende så kanskje du vil angre. 

Gjest Priyanka
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, de skal være der. Noen har mer og synlig enn andre. Det er sikkert mulig å gjøre noe med det, men da må du ta kontakt med plastikk kirurg som kan se på deg og komme med en løsning på hvilken metode for hva som passer ditt tilfelle. Botox fungerer ikke da dette ikke er muskelrelatert. Filler gjør det verre og mer synlig. Så må nok operere bort. Husk at det blir arr. Men uansett så synes jeg personlig at det ser fint ut, det er en del særpreget i utseende ditt. Forandrer man på noe ved utseende så kanskje du vil angre. 

Har en venninne som fikset dette og noe annet, tror det var rynker over munnen, husker ikke helt. Hun fikk vite at det skyldtes manglende fett, og mener å huske at hun fikk Juvaderm. For øvrig enig med deg i at det er best å la det være. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Priyanka skrev:

Har en venninne som fikset dette og noe annet, tror det var rynker over munnen, husker ikke helt. Hun fikk vite at det skyldtes manglende fett, og mener å huske at hun fikk Juvaderm. For øvrig enig med deg i at det er best å la det være. 

Å fikse rynker over munnen forandrer jo ikke så mye, og er heller en forbedring. Men fjerner man noe ved trekkene i ansiktet så kanskje man ikke ligner like mye på seg selv lenger. Nå er jo dette snakk om de bulene i "smilehullene" på hver side av munnen når man ikke smiler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...