straamann Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Hvordan ordner man det slik at andre bare kan se felles kjente på vennelisten på facebook? Sliter med å finne det i innstillinger.
gobbledigook Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 seettings - privacy - who can see your friends list -> sett på only me
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2018 9 timer siden, gobbledigook skrev: seettings - privacy - who can see your friends list -> sett på only me Jo, men hvis jeg ønsker at felles venner skal vises?
tdm900 Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, straamann skrev: Jo, men hvis jeg ønsker at felles venner skal vises? Da er det at venner kan se dine venner?
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, tdm900 skrev: Da er det at venner kan se dine venner? Nei. Det skal være en option, der mine facebookvenner bare kan se de i vennelista mi som de selv er venner med. Altså våre felles venner - ikke andre jeg har på vennelista mi. Men jeg kan ikke se dette alternativet under innstillinger nå. vet at det har vært der før.
tdm900 Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, straamann skrev: Nei. Det skal være en option, der mine facebookvenner bare kan se de i vennelista mi som de selv er venner med. Altså våre felles venner - ikke andre jeg har på vennelista mi. Men jeg kan ikke se dette alternativet under innstillinger nå. vet at det har vært der før. Hmmm....jo du sier noe der, har ikke tenkt så mye over det i det siste, for enten ser jeg alle sine venner samt felles, eller ingen. Men lenge siden jeg har sett kun felles. Sida blir jo oppdatert hele tida så er ikke lett å følge med.
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, tdm900 skrev: Hmmm....jo du sier noe der, har ikke tenkt så mye over det i det siste, for enten ser jeg alle sine venner samt felles, eller ingen. Men lenge siden jeg har sett kun felles. Sida blir jo oppdatert hele tida så er ikke lett å følge med. Kanskje noe andre her inne kan hjelpe oss?
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2018 Nå har jeg valgt at kun venner kan se vennelisten min, atlså ikke offentlig. Men hadde håpet at det var en mulighet for at mine venner bare kan se de andre i vennelista mi som vi har felles.
gobbledigook Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, straamann skrev: Nå har jeg valgt at kun venner kan se vennelisten min, atlså ikke offentlig. Men hadde håpet at det var en mulighet for at mine venner bare kan se de andre i vennelista mi som vi har felles. Det blir sånn automatisk. 1
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2018 52 minutter siden, gobbledigook skrev: Det blir sånn automatisk. Ok, så når jeg har valgt "venner" som visning, så kan vennene mine kun se de på listen min som vi har felles? Hvis jeg legger til en ny venn, vil det komme opp i feeden til alle vennene mine da, eller bare de som vi evt har felles?
gobbledigook Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, straamann skrev: Ok, så når jeg har valgt "venner" som visning, så kan vennene mine kun se de på listen min som vi har felles? Hvis jeg legger til en ny venn, vil det komme opp i feeden til alle vennene mine da, eller bare de som vi evt har felles? Nei, men hvis du velger "kun meg" vil de kun se vennene dere har til felles. Det siste vet jeg ikke.
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2018 6 minutter siden, gobbledigook skrev: Nei, men hvis du velger "kun meg" vil de kun se vennene dere har til felles. Det siste vet jeg ikke. Hm, men dersom jeg velger "kun meg", vil vel heller ikke felles venner se hverandre?
straamann Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2018 OK, når man velger "kun meg" så vises bare felles venner. Det var jo greit å finne ut av
gobbledigook Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, straamann skrev: Hm, men dersom jeg velger "kun meg", vil vel heller ikke felles venner se hverandre? Joda, alle vil kunne se hva slags felles venner dere har. Hvis du setter den innstillingen og deretter går til profilen din -> de tre prikkene ved siden av "aktivitetslogg" -> view as (vet ikke hva det er på norsk) -> også skriver du inn en spesifikk venn da kan du se hvordan det vil se ut 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå