Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #1 Del Skrevet 4. februar 2005 Trenger jeg å bekymre meg? Han har spydd to ganger på en halvtime. Men det er en stund siden nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #2 Del Skrevet 4. februar 2005 Han hadde kanskje spist et eller annet som ville opp igjen? Hår, ting osv. Vi fant stadig hårstrikker og skolisser i hunden vår sitt oppkast. Hvis han virker frisk ellers og ikke kaster opp igjen trenger du ikke å bekymre deg. Hvis han har feber, er tufs, har diare osv er saken en annen. Og så regner jeg med han er vaksinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #3 Del Skrevet 4. februar 2005 Heisann! Jeg ville sett det an. Valpen min på ca 15 uker kastet opp masse for et par uker siden. Endte til slutt i en kuvøse med drypp fordi han var så dehydrert. Det har gått en slags omgansyke blandt hundene den siste måneden. Diaré er greit, men når en hund (og spesielt en valp) kaster opp, må man reagere. Det kan være farlig. Se etter hvordan han oppfører seg i kveld. Kaster han opp mer ville jeg kontaktet veterinær så han kan få antibiotika. Lykke til og god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #4 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei, Enig med deg hannemor!! Hilsen fra lille smurf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #5 Del Skrevet 4. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #6 Del Skrevet 5. februar 2005 Hei, Hvordan går det med den lille hundebebisen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #7 Del Skrevet 5. februar 2005 Takk for svarene! Han er helt frisk! Spydde ikke mer etter at jeg skrev innlegget. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå