Gå til innhold

Aviser du ditt barn når det vil ha klem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke fornuftig å gjøre det ?. Vi burde jo lære barna at verden er et kaldt og ondskapsfullt sted.

Anonymkode: f25b6...d7c

Videoannonse
Annonse
Gjest Uhumskheter
Skrevet

" Tell someone you love them today because life is short. But SHOUT it at them in German because life is also terrifying and confusing "

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Hater kroppskontakt, totalt unødvendig.

Anonymkode: 60cf9...91c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke fornuftig å gjøre det ?. Vi burde jo lære barna at verden er et kaldt og ondskapsfullt sted.

🙄

Anonymkode: 85f4d...0d7

AnonymBruker
Skrevet

Fordi verden er et kaldt og ondskapsfullt sted er det viktig å etablere enn trygg base for barna. Derfor skal man aldri avvise barnet når det vil ha en klem.

Anonymkode: 3a4c4...97c

• Liker 11
Skrevet

Herlighet, er da ingen oppegående foreldre som avviser barnet sitt når det vil ha klem.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler på barnet godt nok til at det ikke fryser is på det, så jeg trenger ikke avise det.

Anonymkode: 21e5c...82d

• Liker 12
Skrevet

Dummeste jeg har lest i dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tenkt å aviser som et verb før, men jeg gjør kanskje det. Fiker til dem med avisen hver gang de tar intitiativ til slike unødvendige ting som klem og kos. 

Anonymkode: d0941...4b4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tenkt å aviser som et verb før, men jeg gjør kanskje det. Fiker til dem med avisen hver gang de tar intitiativ til slike unødvendige ting som klem og kos. 

Anonymkode: d0941...4b4

Bruker tøffelen jeg.

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Helt enig med TS, trygghet og omsorg er bare oppskrytt og tull, spesielt innad i familien. En familie er jo ikke noe spesielt heller, hva skal man egentlig med en støttende og trygg base i livet mens alt og alle andre går en imot...

🙄

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg antar at dette er et ironisk eller tulleinnlegg.😳

Selvsagt gir man barna klemmer så ofte de ønsker! 😀 👍🏻

Anonymkode: 40d09...0c3

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Jeg gir alltid barna mine en klem, når de vil ha en klem. Jeg aviser aldri barna mine ❤️ Love is all you need + some food 😀

Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det mer fornuftig å ikke få barn i det hele tatt! 

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde lite slik i min oppvekst dessverre, men for egne barn er daglig klem viktig, og jeg syns det fortjener det 

Anonymkode: 95cce...b4b

AnonymBruker
Skrevet

Er forskjell på å avvise og å avise...

Anonymkode: 712b7...71a

• Liker 1
Skrevet

Som siste taler her sier. Om du vil symbolisere hvor kald verden er, så er vel avising av ungen det siste du vil gjøre, den for vel beholde den isen den har. 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Vi synes ikke verden er så kald og ondskapsfull som ryktene vil ha det til og overøser barna med kos og klem.

AnonymBruker
Skrevet

Går bare utfra at dette er et tulleinnlegg!
Barna skal få så mye klemmer og kos de vil!

Anonymkode: 23030...21f

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt. De må jo lære at å klemme noen er et seksuellt overgrep.

Anonymkode: 7b4fb...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...