Simmis Skrevet 2. januar 2018 #1 Del Skrevet 2. januar 2018 Vi fikk crock pot til jul, og nå vil vi gjerne teste den ur, men jeg finner så lite norske oppskrifter, spesielt på kyllingfilet, kyllingbryst osv som vi spiser mye. Så er det noen som har gode oppskrifter på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis123 Skrevet 2. januar 2018 #2 Del Skrevet 2. januar 2018 Drøssevis av gode oppskrifter på Pinterest, men mesteparten er amerikanske, men lett å finne inspirasjon om man ikke ønsker å oversette oppskriften😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Del Skrevet 2. januar 2018 Ligger tonnevis på Youtube. Hatt min et par år, og det er et av mine beste kjøp. Alt blir digg med den. En hovedregel jeg har lært meg. Er at jo grøvre og seigere kjøttet er i utgangspunktet. Jo bedre blir det i slowcookeren. F.eks indrefilet merker jeg ikke mye av. Den kunne liksågodt vært laget i stekeovnen. Mens elgkjøtt, dårlig oksekjøtt osv. Blir himmelsk mørt i slowcookeren. Ellers så kan det være digg med en hel gårdskylling. Legg den på en seng av løk og grøbsaker Samt en marinadesaus. ikke ha i noe ekstra veske. Siden kjøttet genererer masse veske og kraft etterhvert. Etter 8-10 timer. Tar du ut kjøttet og lager saus av kraften. Anonymkode: e6d1e...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 2. januar 2018 #4 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg pleier bare google ut fra hvilken rett jeg ønsker å lage, for å finne oppskrift tilpasset crock pot, eller med hvilke ingredienser jeg ønsker å bruke. Jeg bruker både norske og utenlandske oppskrifter. Her har du noe på norsk: https://www.crockpot.se/no/ Og her er en oppskrift som anbefales på det varmeste : http://edelsmatvin.blogspot.se/2017/12/biff-stroganoff-i-crock-pot.html?m=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg har lagd alt i slow cookeren min - til og med pinnekjøtt Alt av supper, hel kylling, delt kylling osv kan lages i slow cooker- hvorfor må det være norsk oppskrift? Anonymkode: d8f93...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Noen som har erfaring med å lage vegetar-retter (f.eks. supper og gryter) i en sånn maskin? Anonymkode: 1ed86...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som har erfaring med å lage vegetar-retter (f.eks. supper og gryter) i en sånn maskin? Anonymkode: 1ed86...867 Altså jeg skjønner at man kan lage vegetariske gryteretter i en sånn maskin, så spørsmålet mitt er kanskje mer hvor bra det fungerer. Blir grønnsakene helt vasne og døde etter å ha ligget hele dagen i maskinen, og blir gryteretten bare gjørme? Vurderer å kjøpe en sånn maskin for å kunne lage middagen klar før jeg drar på jobb om morgen, sånn at middagen er ferdig når jeg kommer hjem. Er så mange som anbefaler å gjøre det, men er litt engstelig for at det ikke vil fungere fullt så bra med kun grønnsaker. Anonymkode: 1ed86...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå