AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 NRK stiller mikrofonen til rådighet for islamsk leder som rydder Frognerparken etter nyttårsfesten. Det gode eksemplet skal altså løftes frem. Men hvor var jentene og kvinnene? De bryr ikke NRK seg om? Islam promoteres uten et eneste kritisk spørsmål. Det er ren hallelujastemning. Men vent litt: Hva om en kvinneundertrykkende kristen menighet hadde opprettet en tradisjon med å sende gutter og menn ut i parker for å rydde opp etter nyttårsaftenen? Hadde vi sett innslag i beste sendetid i NRK? Tro det den som vil. Anonymkode: a2341...acf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 HVOR ER JENTENE I SØLVGUTTEKORET, HM MMM? Man hører ikke mange nevne jentene da, nei. Kvinneundertrykking i kirken, i beste høytid på julaften. Den skal heves opp i skyene, men det er få kritiske røster. For noen svin. Og nå disse faens muslimene som rydder. De lar sikkert damene sove lenge. Forbanna tullinger. Anonymkode: bbe25...e8a 18
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Meg over. Du etterlyste kvinneundertrykking i beste sendetid på NRK. Det finnes, I hopetall. Men vi er vant til det, så vi "ser" det ikke. Om du åpner øynene, så ser du kanskje at a) kristne undertrykker kvinner også og b) du er paranoid. Anonymkode: bbe25...e8a 13
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Jeg bryr meg pent lite om rydding en gang i året. Det er den totalt arbeidsaktiviteten som teller. Anonymkode: 5ed23...b12 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 Someone think of the wamen Anonymkode: 873cb...157
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Someone think of the wamen Anonymkode: 873cb...157 Hva er det? Anonymkode: 2db0d...efd 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Hva er det? Anonymkode: 2db0d...efd Måten PewdiePie sier kvinner. Anonymkode: 873cb...157
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #9 Skrevet 2. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: NRK stiller mikrofonen til rådighet for islamsk leder som rydder Frognerparken etter nyttårsfesten. Det gode eksemplet skal altså løftes frem. Men hvor var jentene og kvinnene? De bryr ikke NRK seg om? Islam promoteres uten et eneste kritisk spørsmål. Det er ren hallelujastemning. Men vent litt: Hva om en kvinneundertrykkende kristen menighet hadde opprettet en tradisjon med å sende gutter og menn ut i parker for å rydde opp etter nyttårsaftenen? Hadde vi sett innslag i beste sendetid i NRK? Tro det den som vil. Anonymkode: a2341...acf Hvor var DU? Alltid må noen klage. Anonymkode: 138f1...e5e 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #10 Skrevet 2. januar 2018 4 minutter siden, Pysa said: Hvor var du? Slappet av i huset sitt vel. Gøyere å peke fingeren på andre. Anonymkode: 873cb...157 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #11 Skrevet 2. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: HVOR ER JENTENE I SØLVGUTTEKORET, HM MMM? Man hører ikke mange nevne jentene da, nei. Kvinneundertrykking i kirken, i beste høytid på julaften. Den skal heves opp i skyene, men det er få kritiske røster. For noen svin. Og nå disse faens muslimene som rydder. De lar sikkert damene sove lenge. Forbanna tullinger. Anonymkode: bbe25...e8a Dette er den dummeste sammenligningen jeg har sett i hele mitt liv! Anonymkode: c329a...f98 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #12 Skrevet 2. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Måten PewdiePie sier kvinner. Anonymkode: 873cb...157 Har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 2db0d...efd
Batteri Skrevet 2. januar 2018 #13 Skrevet 2. januar 2018 Damned if you do, damned if you don’t. Herlig. 11
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #14 Skrevet 2. januar 2018 Andre plasser å ryddet vel Anonymkode: f9451...23c
Gliffy Skrevet 2. januar 2018 #15 Skrevet 2. januar 2018 Kjære vene , jeg er glad jeg ikke er muslim. Til og med når de rydder for fellesskapet tar folk det ille opp. 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #16 Skrevet 2. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måten PewdiePie sier kvinner. Anonymkode: 873cb...157 Pewdiepie fans her inne? Trodde det var 16 årsgrense på dette forumet. Anonymkode: fb4f1...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #17 Skrevet 2. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Pewdiepie fans her inne? Trodde det var 16 årsgrense på dette forumet. Anonymkode: fb4f1...c7d Vi bringer liv til gamlehjemmet;) Dere trenger det. Anonymkode: 5fb5a...8a4 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #18 Skrevet 2. januar 2018 TENK Å RYDDE ETTER NYTTÅRSAFTEN!! Og så å lære sønnene sine det samme! Hvor blir det av respekten for det ekte norske?? I Norge kaster vi søppel der vi står, vi soser ikke rundt og rydder etter andre! Nå ødelegger de altså både nyttårsdagen og de grisete vanene våre, de slemme muslimene! Anonymkode: a51cf...61b 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #19 Skrevet 2. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bringer liv til gamlehjemmet;) Dere trenger det. Anonymkode: 5fb5a...8a4 Tror du har misforstått. Vi trenger unge mennesker, ikke UNGER. Anonymkode: fb4f1...c7d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #20 Skrevet 2. januar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: NRK stiller mikrofonen til rådighet for islamsk leder som rydder Frognerparken etter nyttårsfesten. Det gode eksemplet skal altså løftes frem. Men hvor var jentene og kvinnene? De bryr ikke NRK seg om? Islam promoteres uten et eneste kritisk spørsmål. Det er ren hallelujastemning. Men vent litt: Hva om en kvinneundertrykkende kristen menighet hadde opprettet en tradisjon med å sende gutter og menn ut i parker for å rydde opp etter nyttårsaftenen? Hadde vi sett innslag i beste sendetid i NRK? Tro det den som vil. Anonymkode: a2341...acf For det første så jekk ned fontstørrelsen noen hakk og for det andre så er dette et bra initiativ. Anonymkode: 6faef...16c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå