Gå til innhold

Rydding i Frognerparken, hvor var kvinnene og jentene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK stiller mikrofonen til rådighet for islamsk leder som rydder Frognerparken etter nyttårsfesten. Det gode eksemplet skal altså løftes frem. Men hvor var jentene og kvinnene? De bryr ikke NRK seg om?

Islam promoteres uten et eneste kritisk spørsmål. Det er ren hallelujastemning. Men vent litt: Hva om en kvinneundertrykkende kristen menighet hadde opprettet en tradisjon med å sende gutter og menn ut i parker for å rydde opp etter nyttårsaftenen? Hadde vi sett innslag i beste sendetid i NRK? Tro det den som vil.

Anonymkode: a2341...acf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HVOR ER JENTENE I SØLVGUTTEKORET, HM MMM? 

Man hører ikke mange nevne jentene da, nei. Kvinneundertrykking i kirken, i beste høytid på julaften. Den skal heves opp i skyene, men det er få kritiske røster. For noen svin.  

Og nå disse faens muslimene som rydder. De lar sikkert damene sove lenge. Forbanna tullinger. 

Anonymkode: bbe25...e8a

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Meg over. Du etterlyste kvinneundertrykking i beste sendetid på NRK. Det finnes, I hopetall. Men vi er vant til det, så vi "ser" det ikke. Om du åpner øynene, så ser du kanskje at a) kristne undertrykker kvinner også og b) du er paranoid. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg pent lite om rydding en gang i året. Det er den totalt arbeidsaktiviteten som teller. 

Anonymkode: 5ed23...b12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Someone think of the wamen

Anonymkode: 873cb...157

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Someone think of the wamen

Hva er det?

Anonymkode: 2db0d...efd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva er det?

Måten PewdiePie sier kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

NRK stiller mikrofonen til rådighet for islamsk leder som rydder Frognerparken etter nyttårsfesten. Det gode eksemplet skal altså løftes frem. Men hvor var jentene og kvinnene? De bryr ikke NRK seg om?

Islam promoteres uten et eneste kritisk spørsmål. Det er ren hallelujastemning. Men vent litt: Hva om en kvinneundertrykkende kristen menighet hadde opprettet en tradisjon med å sende gutter og menn ut i parker for å rydde opp etter nyttårsaftenen? Hadde vi sett innslag i beste sendetid i NRK? Tro det den som vil.

Hvor var DU?

Alltid må noen klage.

Anonymkode: 138f1...e5e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Pysa said:

Hvor var du?

Slappet av i huset sitt vel. Gøyere å peke fingeren på andre.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVOR ER JENTENE I SØLVGUTTEKORET, HM MMM? 

Man hører ikke mange nevne jentene da, nei. Kvinneundertrykking i kirken, i beste høytid på julaften. Den skal heves opp i skyene, men det er få kritiske røster. For noen svin.  

Og nå disse faens muslimene som rydder. De lar sikkert damene sove lenge. Forbanna tullinger. 

Dette er den dummeste sammenligningen jeg har sett i hele mitt liv! 

Anonymkode: c329a...f98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har jeg aldri hørt om.

Skrevet

Damned if you do, damned if you don’t. 

Herlig. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Andre plasser å ryddet vel

Anonymkode: f9451...23c

Skrevet

Kjære vene , jeg er glad jeg ikke er muslim. Til og med når de rydder for fellesskapet tar folk det ille opp. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pewdiepie fans her inne? Trodde det var 16 årsgrense på dette forumet.

Anonymkode: fb4f1...c7d

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Pewdiepie fans her inne? Trodde det var 16 årsgrense på dette forumet.

Vi bringer liv til gamlehjemmet;) Dere trenger det.

Anonymkode: 5fb5a...8a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TENK Å RYDDE ETTER NYTTÅRSAFTEN!! Og så å lære sønnene sine det samme! Hvor blir det av respekten for det ekte norske?? I Norge kaster vi søppel der vi står, vi soser ikke rundt og rydder etter andre! Nå ødelegger de altså både nyttårsdagen og de grisete vanene våre, de slemme muslimene!

Anonymkode: a51cf...61b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bringer liv til gamlehjemmet;) Dere trenger det.

Anonymkode: 5fb5a...8a4

Tror du har misforstått. Vi trenger unge mennesker, ikke UNGER. :overrasket:

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For det første så jekk ned fontstørrelsen noen hakk og for det andre så er dette et bra initiativ.

Anonymkode: 6faef...16c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...