Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eltele
Skrevet (endret)

Syns at de som skriver på kg lager problemer ut av ingenting. Alt er et problem for de som bruker kg. 

De gir aldri noen noe ros, men alt skal kritiseres. De ber alltid folk som spør om noe om å slutte å være her osv. Det virker som om at kg er stedet dem skriver for å få ut dritten i livet sitt. Hva med å få frem noe positivt og noe bra? Alt er jo ikke et problem. :roll: 

Og hva med å ha litt sosiale antenner og ikke skrive alt om en selv på nettet? Altså: Who cares? 

Endret av Eltele
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du lager jo problem ut av ingenting med denne tråden.

Anonymkode: 4f6c5...717

• Liker 2
Gjest Eltele
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager jo problem ut av ingenting med denne tråden.

Anonymkode: 4f6c5...717

Du er et typisk eksempel på det jeg skrev. Du valgte å fokusere på noe jeg syns var negativt. Du er akkurat som de jeg skriver om. Du reagerte rimelig kjapt og kom ekstremt fort i forsvar så du er vel en av de du da. Begynner å lure her. Du kan umulig rukket å reflektere over det jeg skrev. 

Endret av Eltele
Gjest chisandra
Skrevet

Tror nok at mange bruker kvinneguiden til å få ut små og store frustrasjoner. Det som overrasker meg noen ganger, er å se at det pirkes på ordfeil eller formulering når trådstarter legger frem en alvorlig sak - men akkurat det går jo igjen overalt i kommentarfelt.

Men ja, vi kunne nok vært flinkere til å være snille mot hverandre, men der kommer det noen ganger veldig positive overraskelser. Tror ofte mye kommer an på første svaret.

Gjest Eltele
Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Tror nok at mange bruker kvinneguiden til å få ut små og store frustrasjoner. Det som overrasker meg noen ganger, er å se at det pirkes på ordfeil eller formulering når trådstarter legger frem en alvorlig sak - men akkurat det går jo igjen overalt i kommentarfelt.

Men ja, vi kunne nok vært flinkere til å være snille mot hverandre, men der kommer det noen ganger veldig positive overraskelser. Tror ofte mye kommer an på første svaret.

Ja. Det blir en sånn dominoeffekt ut av det. Men hvis en svarer positivt så gidder ikke andre svare noe mer. Og da velger noen av de som skriver å «hugge løs» på den eller de som får hyggelige svar. Må være ekstremt mye misunnelse og sjalusi på kg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du forventet på et kvinneforum? Det er jo masse kvinner her, og det der er jo det som er kvinnens natur.

Aaah. Hva skal jeg ha på meg!

Jeg vet ikke hva jeg vil ha. Vet bare at jeg må ha det NÅ!

Han er så taus og grublende i dag. Har han vært utro????

Anonymkode: b7388...128

AnonymBruker
Skrevet

Det er diskusjonsforum, det er litt basert på at noen har et problem eller at noen ser noe som et problem? Kan det være at diskusjonsforum ikke er de mest gunstige nettsidene for deg? 

Anonymkode: b4eb9...6ed

Gjest Eltele
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du forventet på et kvinneforum? Det er jo masse kvinner her, og det der er jo det som er kvinnens natur.

Aaah. Hva skal jeg ha på meg!

Jeg vet ikke hva jeg vil ha. Vet bare at jeg må ha det NÅ!

Han er så taus og grublende i dag. Har han vært utro????

Nei. Det er ikke typisk for kvinner det. Du kan ikke være seriøs nå? Det er mange hyggelige kvinner der ute. Å nei, den var for glatt altså. Så for at kvinner skal få vanlige eller hyggelige svar så må de på et manneforum?

Jeg skjønte ikke poenget ditt med de tre siste setningene dine. 

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er diskusjonsforum, det er litt basert på at noen har et problem eller at noen ser noe som et problem? Kan det være at diskusjonsforum ikke er de mest gunstige nettsidene for deg? 

Anonymkode: b4eb9...6ed

Det er mange måter å diskutere på men å be folk om å pelle seg ut av hver eneste tråd (sier ikke at du har gjort det) fordi man ikke følger strømmen er ganske dårlig og ekstremt dårlig debattteknikk. De fleste svarene folk får er hersketeknikker og ikke noe annet. Må jo vær innmari kjedelig å gjenta seg selv med hundre svar om: skaff dere psykologer. 

Det er mange måter å debattere på og dere som er så aktive her burde vite det. Ikke det mest optimistiske dette her. Enkelte ting kan klaraklok svare på. Jeg bestemmer ikke hva som skal bli tatt opp her. Jeg bare sier meningen min. 

Mange av kommentarene er ting man aldri hører i det virkelige liv rett og slett. For da må man stå face to face vet du. 

Endret av Eltele
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Eltele skrev:

Nei. Det er ikke typisk for kvinner det. Du kan ikke være seriøs nå? Det er mange hyggelige kvinner der ute. Å nei, den var for glatt altså. Så for at kvinner skal få vanlige eller hyggelige svar så må de på et manneforum?

Jeg skjønte ikke poenget ditt med de tre siste setningene dine. 

Tror ikke du har hatt mye kontakt med kvinner? 

Har du møtt mange hormonelle hysteriske menn som dikter opp drama og problemer ut av løse lufta?

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du har hatt mye kontakt med kvinner? 

Har du møtt mange hormonelle hysteriske menn som dikter opp drama og problemer ut av løse lufta?

Jeg har kontakt med kvinner hele tiden jeg og er kvinne selv så der bomma du gitt. Og ikke dra ikke dra inn det hormonelle hele tiden. Menn har også hormoner. 

Endret av Eltele
AnonymBruker
Skrevet

Ja slik er menn.

Anonymkode: d0290...9da

Gjest Eltele
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja slik er menn.

Anonymkode: d0290...9da

Nå henger jeg ikke helt med. Hva har det med saken å gjøre? 

Det jeg påpekte er at de sitter og gjentar seg og skriver om det samme hele tiden og lager problemer ut av ingenting og hater alt og alle. 

Endret av Eltele

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...