AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Hei dere kloke damer! Det er mulig jeg er skremmende uvitende nå, men jeg trodde man skulle få en blødning etter p-pille-slutt? Har gått på cerazette halvannet år nå, har ikke hatt mensen underveis, og fikk heller ingen blødning i etterkant da jeg sluttet for to uker siden. Normalt? Anonymkode: e3259...716
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Ja, tok noen mnd før min kropp kom igang igjen etter pilleslutt. Anonymkode: 0c5ce...e53
Pearl2.0 Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere kloke damer! Det er mulig jeg er skremmende uvitende nå, men jeg trodde man skulle få en blødning etter p-pille-slutt? Har gått på cerazette halvannet år nå, har ikke hatt mensen underveis, og fikk heller ingen blødning i etterkant da jeg sluttet for to uker siden. Normalt? Anonymkode: e3259...716 Tok ganske nøyaktig 2 mnd før jeg fikk blødning etter cerazette. Gikk på dem like lenge som deg og også uten blødninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå