Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hei - er det noen som vet om butikker (som finnes i Trondheim) som selger underskjørt til en overkommelig pris? Skal i bryllup og har funnet kjole, men tror det hadde vært fint med et underskjørt under... Mer presis ønsker jeg meg et relativt nøytralt, men gjerne litt pent utseende skjørt i hvitt/benhvitt/beige og med blondekant nederst. Knelangt, ca, og helst ikke altfor syntetisk...
Belba Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Jeg tror du må i en undertøysforretning - jeg har ikke funnet underskjørt andre steder ihvertfall.
Gjest happyending Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Du kan jo prøve brudebutikker og? Og evt butikker som kun selger undertøy liksom.. Jeg er jo ikke fra trondheim, så jeg kan ikke anbefale seg en spesifikk butikk, men prøv gule sider, du kan jo evt ringe dem på forhånd =)
Scheherazade Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Har sett at de har i den undertøysforretningen ved siden av Godt brød, eh, Reimers heter den kanskje?? Ligger på hjørnet Thomas Angellsgate/Nordre
Ingeborg Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Tror faktisk jeg har kjøpt underskjørt i undertøysavdelinga på Cubus! Prøv der.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har et kjøpt i undertøysavdelingen på Cubus, fra Triumph.
Dandelion Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Jeg vet de solgte underkjørt på H&M en gang i tiden så det går jo an å sjekke der om du ikke allerede har gjort det.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #9 Skrevet 7. februar 2005 takk for svar:) dessverre har jeg bare funnet sånne kjipe syntetiske som ikke bør synes... Men har ikke vært på Lindex ennå. Jaja. Kjolen er fin likevel, den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå