Gå til innhold

Dyreklinikk i Bergen? Hvilke er bra for kontroller og hvile for operasjoner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta med hunden for årskontroll, samt vaksinasjon. Hvilken klinikk anbefaler dere? 

Og anbefaler dere samme eller andre dersom dyret skal opereres? Ønsker et sted hvor man får god info, hyggelige ansatte og hvor jeg er trygg på at hunden får hod behandling. Ønsker også at de er flink å informere om evt tillegsbehandlinger som koster før de setter i gang (hørt noen har gjort dette før, men det var unødvendige undersøkelser iflg annen veterinær, så altså flere tusenlapper kastet vekk). 

Anonymkode: 75b0e...a52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært på Mastervet Gården med katten min for sårbehandling. Er litt småflau over å innrømme at jeg er av typen "hysterisk katteeier", men jeg ble faktisk beroliget av hvordan veterinæren fremsto. Hun virket trygg og tillitvekkende i alt hun gjorde, selv om katten min nok ikke er av den medgjørlige typen. Hun var åpen for mine opplysinger og spurte om det hun trengte å vite.

Nå var dette sikkert en rutinesak, men min erfaring er at det generelt ofte er et sånt tidspress på dyreklinikker at det skal mye til for at de setter i gang med noe man ikke har bedt om og som ikke er nødvendig. Sånt forbinder jeg med bilverksteder:)

Anonymkode: 7dc4c...b17

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på sandviken dyreklinikk sist med katten, var ikke noe operasjon så vet ikke med det men fikk i alle fall godt inntrykk, de virket veldig omsorgsfulle for dyrene og ringte og holdt hos oppdatert ofte da katten måtte bli der noen dager, samt informerte underveis om pris på undersøkelser

Anonymkode: 33e0d...d14

Skrevet

Dyreklinikken Tertnes, Ulf Erlandsen er utrolig dyktig kirurg og utfører operasjoner andre ikke kan gjøre. De har også CT maskin slik at de får et bedre bilde en vanlig røntgen/ultralyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...