Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gå med rød og andre mørke farger pår leppestift som hverdags sminke eller er det veldig mye?

Anonymkode: e51d1...d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg prøvde det i dag, men det er ikke fargen blir for mye for meg. Det er den delen at man må passe på hele tiden, fylle på og passe på. For fargen er så synlig.

Jeg pleier å bruke lipgloss som er mer tilgivelig enn leppestift. 

Hadde denne på i dag; 

Clinique-Lepper-Pop_Liquid_Matte_Lip_Col

Ikke kunne jeg drikke te fra termosen fordi det ble merker oppå merker både på lepper og kopp, ikke kunne jeg sitte mere enn 30 minutter før jeg måtte fylle på. Jeg snakker hele tiden i telefonen, så den blir "spist opp" mens jeg snakker. 

Det er muligens litt tørt i rommet her også, så den sterke fargen holder seg ikke pen og jevn så lenge.

Man har ellers dempet sminke til så sterk farge på leppene. Og med dagens fake vipper og gigaøyenbryn er det ikke alltid så pent når alt kommer til alt. Bare google red lips insta så ser dere hva jeg mener.

Endret av Wonders
Skrevet

Bruker det hver dag. Jeg synes det er veldig fint. Bruker kun Bb krem og rouge og farger vipper og bryn ellers, så trenger litt farge. Du må bare finne riktig tone til deg. Jeg bruker Bite sine leppestifter, som sitter maaaange timer uten og tørke ut. Påfører kanskje 2 ganger ila dagen, selv om jeg spiser og drikker. Stor forskjell på kvalitet på lebestiftene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...