Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, kan man jeg si opp min bankkonto via nettbanken min, eller må jeg møte opp fysisk i banken? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min bank har en chattemulighet på nett og der har jeg spurt om ganske mange ting og fått svar. Spørre i din bank kanskje? 

Anonymkode: b87d5...3a1

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, OPIgirl skrev:

Som tittelen sier, kan man jeg si opp min bankkonto via nettbanken min, eller må jeg møte opp fysisk i banken? 

Hvordan skal vi kunne vite det? 

Begynn med å tømme kontoen, send så en mail via nettbanken til banken din og spør. 

På generelt grunnlag vil jeg fraråde deg å avslutte alle kontoer. Skal du da bli ny kunde i samme bank på et senere tidspunkt må du kredittsjekkes og levere inn pass for å søke om å bli kunde i banken. Har du en konto med fem kroner på, så slipper du denne prosessen. 

Anonymkode: ba86f...b24

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal vi kunne vite det? 

Begynn med å tømme kontoen, send så en mail via nettbanken til banken din og spør. 

På generelt grunnlag vil jeg fraråde deg å avslutte alle kontoer. Skal du da bli ny kunde i samme bank på et senere tidspunkt må du kredittsjekkes og levere inn pass for å søke om å bli kunde i banken. Har du en konto med fem kroner på, så slipper du denne prosessen. 

Anonymkode: ba86f...b24

Så lenge man har bank-Id /bank-Id for mobil kan man jo i våre dager opprette konto i de fleste banker kun ved å logge inn med denne.

Anonymkode: 04665...ca1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...