OPIgirl Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Som tittelen sier, kan man jeg si opp min bankkonto via nettbanken min, eller må jeg møte opp fysisk i banken?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Min bank har en chattemulighet på nett og der har jeg spurt om ganske mange ting og fått svar. Spørre i din bank kanskje? Anonymkode: b87d5...3a1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 7 timer siden, OPIgirl skrev: Som tittelen sier, kan man jeg si opp min bankkonto via nettbanken min, eller må jeg møte opp fysisk i banken? Hvordan skal vi kunne vite det? Begynn med å tømme kontoen, send så en mail via nettbanken til banken din og spør. På generelt grunnlag vil jeg fraråde deg å avslutte alle kontoer. Skal du da bli ny kunde i samme bank på et senere tidspunkt må du kredittsjekkes og levere inn pass for å søke om å bli kunde i banken. Har du en konto med fem kroner på, så slipper du denne prosessen. Anonymkode: ba86f...b24
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal vi kunne vite det? Begynn med å tømme kontoen, send så en mail via nettbanken til banken din og spør. På generelt grunnlag vil jeg fraråde deg å avslutte alle kontoer. Skal du da bli ny kunde i samme bank på et senere tidspunkt må du kredittsjekkes og levere inn pass for å søke om å bli kunde i banken. Har du en konto med fem kroner på, så slipper du denne prosessen. Anonymkode: ba86f...b24 Så lenge man har bank-Id /bank-Id for mobil kan man jo i våre dager opprette konto i de fleste banker kun ved å logge inn med denne. Anonymkode: 04665...ca1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå