AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Hei Jeg er en voksen dame som er på vei tilbake til arbeidslivet og er ganske sikker på at jeg vil klare det. Problemet mitt er at jeg føler at det er utrygt å ha praksis hos arbeidsgiver i samme bygg som jeg har fastlegen min. Føler at jeg vil bli avslørt på at i dette bygget eller det der er fastlegen min om de jeg arbeider med stopper å snakker med vedkommende og sier at de har med så flott assistent for tiden. Jeg vil helst unngå dette. Tenker også på å bytte fastlege pga dette og at jeg føler at 20.min er for lite tid til samtalebehandling med legen. Bør jeg se på dette som en utfordring jeg må ta, eller skal jeg følge magefølelsen min og bytte for å få det mer privat og trygt rundt meg? Anonymkode: 14922...a7b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Jeg skjønner ikke helt hva du er bekymret for. Det er da ikke opplagt at folk snakker med andre som har arbeidsplass i samme bygg, og hvorfor skulle de skryte av den nye assistenten til fastlegen din? Han har uansett taushetsplikt, så han kan jo ikke si at du er hans pasient en gang. Anonymkode: ec826...140 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Det er vel jeg som har litt reptilhjerne av litt stess for tiden... "Føler at de er ute etter å ta meg". Fiske informasjon Anonymkode: 14922...a7b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hva du er bekymret for. Det er da ikke opplagt at folk snakker med andre som har arbeidsplass i samme bygg, og hvorfor skulle de skryte av den nye assistenten til fastlegen din? Han har uansett taushetsplikt, så han kan jo ikke si at du er hans pasient en gang. Anonymkode: ec826...140 Enig i dette. Jeg har aldri pratet med noen andre i bygget utenom kollegaer. Har vært her i 7år. Jeg ikke engang brydd meg om hva de driver med. Anonymkode: fa436...b88
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #6 Skrevet 2. januar 2018 Dette er angst. Irrasjonelt, men likevel slitsomt! Anonymkode: b9a47...3da
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Dette er angst. Irrasjonelt, men likevel slitsomt! Anonymkode: b9a47...3da Ja er angst. stressutløst. Alikevel sier hodet mitt at det er noe mer Anonymkode: 14922...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå