AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Jeg har hatt hull i ørene i over ti år, og har to i hvert øre. I alle år, så har det jevnlig dukket opp størknet "puss" inni hullene og inni låsen på øredobbene. Jeg har aldri vondt, og har aldri symptomer på betennelse. Jeg vet egentlig ikke om det kan kalles puss heller, det er mer bare som en størknet liten klump med masse. Jeg lurer bare på om dette er normalt? Det plager meg jo ikke utover at det er litt småekkelt, men har noen andre her det sånn? :-) Skal sies at jeg ikke renser hullene og ørepynten særlig ofte, og jeg sover med pynten i. Anonymkode: 778f4...a72
Nadya Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Jeg har alltid hatt det. Både i ørene og nesen. Trodde det var noe alle hadde:S 1
Fru Uperfekt Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Jeg får det etter kort tid når jeg bruker gull dobber, pga gull allergi, men det gjør vond når jeg tar ut dobbene Kan gå med nikkel dobber i flere dager uten problemer
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 4 minutter siden, Nadya skrev: Jeg har alltid hatt det. Både i ørene og nesen. Trodde det var noe alle hadde:S Godt å høre jeg ikke er den eneste, hvert fall! Kan godt hende dette er noe de fleste opplever. 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Jeg får det etter kort tid når jeg bruker gull dobber, pga gull allergi, men det gjør vond når jeg tar ut dobbene Kan gå med nikkel dobber i flere dager uten problemer Jeg bruker alltid øredobber i sølv, og har ikke noen allergier sånn sett. Anonymkode: 778f4...a72
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 Noen flere som opplever dette? Anonymkode: 778f4...a72
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Sånn har jeg alltid hatt det, i mange, mange år. Det er som du sier ikke vondt. Hvis jeg ikke har hatt i øredobber på en stund så dytter øredobben ut litt "puss" når jeg tar den inn. Aner ikke hva det er, ikke noe farlig ihvertfall. Anonymkode: a6612...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #7 Skrevet 5. januar 2018 Ja, hvis jeg klemmer på hullene i ørene, akkurat som en kvise, så kommer det hvitt gugg ut. Tror det er vanlig. Anonymkode: acc88...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå