Blueberry Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hva har dere på hodet? Slør, tiara eller begge deler?
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Jeg skal ha både slør og tiara. Det blir vel denne ene gangen i livet mitt at jeg kan gå med det så ja - jeg skal være prinsesse for en dag
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Hei iselin!! Er du 22 år, eløler hva står 22 etter navnet ditt for? Bare lurer litt, jeg er nemlig 24, og føler at alle synes jeg er en altfor ung brud!!!! HAr du fått slike synspunkter også?? Hva synes du om dette?? Føler meg så ung og alene.. :o
maki Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 skal ha slør og tiara _____________________________ Hei iselin!! Er du 22 år, eløler hva står 22 etter navnet ditt for? Bare lurer litt, jeg er nemlig 24, og føler at alle synes jeg er en altfor ung brud!!!! HAr du fått slike synspunkter også?? Hva synes du om dette?? Føler meg så ung og alene.. :o Hei jeg er 21 år, å har fått veldig mange: er du gravid? Men har ikke fått noe om at jeg er for ung, sett bort i fra at flere her inne mener at det er en for ung alder.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Det samme jeg har fått, om ikke her så ellers.. Har dere vært sammen lenge da? Jeg føler liksom at folk forventer skilsmisse med en gang fordi jeg er så ung, men jeg bare vet at han er den rette! Hvorfor kan liksom ikke de andre stole på min dømmekraft også??
Blueberry Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2005 Jeg fyller 22 rett før bryllupet (5.august), så det vil si at jeg er 21 1/2. Har ikke egentlig fått noen kommentarer på at jeg er for ung. Kun svigermor har sagt det tidligere når jeg var 19 og 20 og sånt...hehe... Men vi har vært sammen i 5 år snart, så alle forventet det egentlig. Vi er begge litt tradisjonelle kristne av oss, selv om vi er samboere, så det føles slett ikke unaturlig. Føler meg nesten litt for gammel allerede. Vi har to vennepar som ble sammen det samme året som oss, i 2000. Det ene paret har vært gift i 3 år allerede, men de er også 5 år eldre enn meg da. Det andre paret er hun 2 år eldre enn meg, de har en datter på 2 år og giftet seg i sommer. Så sånn sett ligger vi muligens litt etter... Men jeg ville ikke gifte meg særlig tidligere uansett. Har ikke opplevd at folk spør om jeg er gravid heller. Vi skal jo ikke ha barn før etter at vi er gift. Det har vært regelen hos oss. (Uten at jeg starter noen diskusjon med dette utsagnet!) Når det gjelder hodepynt så har jeg lyst å ha både slør og tiara. Som Heidi76 skriver; jeg skal være prinsesse for en dag kun denne ene gangen.
~umulia~ Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Hva har dere på hodet? Slør' date=' tiara eller begge deler?[/quote'] Jeg hadde ingen av delene. Jeg hadde håret oppsatt, og hadde tvinnet en tråd med perler innimellom. Det ble kjempe fint. Jeg har veldig mørk hårfarge, og perlene var en flott kontrast i alt det mørke.
Augustbrud02 Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Jeg hadde slør, egenlaget tiara og små "diamant"-stener limt i håret.
linky Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 jeg skal ha begge deler. er jo ikke hver dag en har sjansen til å gå med slør og tiara. jeg er 20 år nå, men fyller snart år, så er da 21 når vi gifter oss. jeg vet jeg har funnet drømmemannen min....
Gjest Brud2005 Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Jeg skal ha både slør og tiara. Er jo bare brud en gang
Xania Skrevet 4. februar 2005 #12 Skrevet 4. februar 2005 Tror ikke jeg skal ha noen av delene. Men det kan jo enda hende jeg ombestemmer meg...
Junebug Skrevet 4. februar 2005 #13 Skrevet 4. februar 2005 Jeg hadde både tiara og slør og var veldig fornøyd med det! Jeg er helt enig med prinsesse for en dag argumentet, så har du lyst til å ta den helt ut - så gjør det!
Blueberry Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2005 Jeg hadde slør' date=' egenlaget tiara og små "diamant"-stener limt i håret.[/quote'] Så fine tiaraer du lager da! Jeg har nok for høyt og tykt og krøllete hår at jeg kunne hatt en så lav tiara. Har funnet en der jeg fant brudekjolen med perler som står liksom oppover på gulltråder....eller no.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #15 Skrevet 4. februar 2005 Foreløpig har jeg planer om kun å ha slør - om jeg finner et som passer til kjolen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #17 Skrevet 4. februar 2005 jeg skal ha langt, enkelt slør. -og noen perler i håret -du hannemor. jeg kommer ikke inn på hjemmesiden din, jeg... får følgende beskjed: You don't have permission to access /~anthon/ on this server. har så lyst å se bilde av vofsen :o
Snutus Skrevet 4. februar 2005 #18 Skrevet 4. februar 2005 Regner med at jeg kommer til å ha oppsatt hår og tiara. Slør er ikke helt min stil.
lucky Skrevet 4. februar 2005 #19 Skrevet 4. februar 2005 Jeg hadde ingen av delene. Jeg hadde håret oppsatt, og hadde tvinnet en tråd med perler innimellom. Det ble kjempe fint. Jeg har veldig mørk hårfarge, og perlene var en flott kontrast i alt det mørke. Hei Umulia Laget du hårpynten din selv med tråd og perler eller får man kjøpt det ferdig en plass? Håper du eller kanskje noen andre kan hjelpe meg
Linn3c Skrevet 4. februar 2005 #20 Skrevet 4. februar 2005 Eg trur eg kjem til å ha slør og anten tiara eller blomar i håret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå