Gjest Bruker115236 Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Jeg leter etter en "tegnefilm" om en katt. Den gikk enten på cartoon network eller nickelodeon. Jeg tror katten var en karakter i en serie om noen andre figurer. Katten har en sang der de synger "flat katt, flaaat katt". Katten han opplevd masse rart, og blitt påkjørt osv. Blir helt gær'n av å ikke finne den. Noen andre som husker? Mener å huske at katten reiser rundt, og at de synger man kan kanskje se han en sen kveld eller noe sånn. Endret 2. januar 2018 av Bruker115236
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Mener du «top cat»? Anonymkode: 8f9a2...5ad
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mener du «top cat»? Anonymkode: 8f9a2...5ad @Perle her. Klarte å pose som anonym. Anonymkode: 8f9a2...5ad
Gjest Bruker115236 Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Omg, fant den. Har lett døds lenge også plutselig kom jeg på at det var i Ku og kylling! The legend of sailcat på engelsk, tror det er legenden om flat katt på norsk. Takk uansett! Top cat var kult da <3
Gjest Winza Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Omg, fant den. Har lett døds lenge også plutselig kom jeg på at det var i Ku og kylling! The legend of sailcat på engelsk, tror det er legenden om flat katt på norsk. Takk uansett! Top cat var kult da <3 Haha den tegneserien var konge Spesielt den episoden hvor kylling sin klasse skal få spise iskrem men siden han kommer for seint så må han spise iskrem med fisk i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå