Gjest gjest nå Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 sa hei til hverandre. Pratet litt. Han ga meg tlfnr sitt, og jeg er fullstendig lost. Han også. Han kommer fra et annet land i europa, men ikke så veldig langt unna. Vi har tekstet og mailet litt, og det er bare fantastisk. Men himmel, jeg har jo sambo! Grusomt å ikke dele dette med noen. Hva i hule gjør jeg!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. februar 2005 #2 Skrevet 4. februar 2005 Hva tror du at du må gjøre? Hvordan ville du likt om din samboer gjorde som deg?
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #3 Skrevet 4. februar 2005 Fortsetter du å pleie dette bekjentskapet så blir det enda vanskeligere å finne ut av hva du vil.....
Gjest gjest nå Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Vet ikke hva jeg gjør. Hvorfor får man følelser for en mann såvidt har truffet? Er det "første blikk" gjeg opplever? Ikke opplevd dette før. Men har en følelse inni meg som er både ny og spennende. Jeg er godt voksen og jeg nyter den. :o
Gjest porselen Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Den beste forelskelsen er avstandsforelskelsen.......... den er alltid ny, den legger alltid ned dolokket etter seg, den klemmer aldri tannkremtuben på midten, den sitter ikke i sofaen og bare glor på tv og grynter fram noe i nye og ne........ og sexen er fantastisk hele tiden..... Selvfølgelig er det spennende å treffe en ny mann som viser deg at du fortsatt er attraktiv, og nyt følelsen av å føle deg attraktiv men tenk nøye gjennom hva du gjør videre. Om du føler at det er verdt å ofre/droppe samlivet du lever i nå for en som du nesten ikke kjenner. Men det er alltid deilig å føle seg ettertraktet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå