AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #1 Skrevet 2. januar 2018 Må få ut litt sinne før jeg sprekker så jeg lager tråden for oss sinte så vi kan slippe ut litt av dampen Deler litt fra de siste dagene: 1. Etter kalkunmiddagen var det mye kalkun igjen så jeg får veldig lyst å lage en god salat. Jeg drar ut og handler alt som skal til av råvarer, dressing og godt brød. Når jeg kommer hjem sier mannen at han kastet kalkunen fordi han tenkte den var dårlig (etter 1 dag) og så tok den så stor plass i kjølekapet. (egentlig grunn - han trengte til å sette inn spaghettigryten sin som han laget siden han ikke liker så godt kalkun). 2. Jeg stryker skjorte og henger over stativ -når jeg skal ta den på er den helt skrukkete. Det viser seg at den har falt ned og mannen har sittet på den med sandete sykkelbukse etter trening. 3. Jeg står med fullt av gryter med middag og har på rødvinsgløgg til oppvarming, Plutselig har samboer skrudd på platen på fullt, så jeg skruer ned og sier til samboer at denne ikke må koke da alkoholen dampes bort. I neste nu er den på full kok da samboer har skrudd opp platen igjen. 4. Den nystrøkne duken er sort etter sykkelskoene samboer har satt OPPÅ bordet. De nye støvlettene mine er gravskitne etter at mannen har stablet sine sørpesko oppå i en stor haug. 5. Skittentøyskurven er alltid stappet stinn full slik at foret ramler og krølles. Når jeg skal vaske viser det seg at nye klær jeg kjøpte til minstemann er havnet oppi her med prislappen på. Det samme har belter og hårbørster,m.m. Dette er visst en grei plass å "rydde" bort ting på. Og når jeg sier det er den "ingen" som har gjort det. Dette var bare småting fra samboer, men GOD så irriterende når det stadig skjer i lengden. Andre familiemedlemmer og venner kommer også. Come on!! Let it all out!! Anonymkode: 15c68...853 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Enkel løsning: Kvitt deg med samboer. Anonymkode: 75200...5c1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Drikker du mye siden samboeren din ville dampe bort alkoholen? Anonymkode: 97c69...bf5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Må få ut litt sinne før jeg sprekker så jeg lager tråden for oss sinte så vi kan slippe ut litt av dampen Deler litt fra de siste dagene: 1. Etter kalkunmiddagen var det mye kalkun igjen så jeg får veldig lyst å lage en god salat. Jeg drar ut og handler alt som skal til av råvarer, dressing og godt brød. Når jeg kommer hjem sier mannen at han kastet kalkunen fordi han tenkte den var dårlig (etter 1 dag) og så tok den så stor plass i kjølekapet. (egentlig grunn - han trengte til å sette inn spaghettigryten sin som han laget siden han ikke liker så godt kalkun). 2. Jeg stryker skjorte og henger over stativ -når jeg skal ta den på er den helt skrukkete. Det viser seg at den har falt ned og mannen har sittet på den med sandete sykkelbukse etter trening. 3. Jeg står med fullt av gryter med middag og har på rødvinsgløgg til oppvarming, Plutselig har samboer skrudd på platen på fullt, så jeg skruer ned og sier til samboer at denne ikke må koke da alkoholen dampes bort. I neste nu er den på full kok da samboer har skrudd opp platen igjen. 4. Den nystrøkne duken er sort etter sykkelskoene samboer har satt OPPÅ bordet. De nye støvlettene mine er gravskitne etter at mannen har stablet sine sørpesko oppå i en stor haug. 5. Skittentøyskurven er alltid stappet stinn full slik at foret ramler og krølles. Når jeg skal vaske viser det seg at nye klær jeg kjøpte til minstemann er havnet oppi her med prislappen på. Det samme har belter og hårbørster,m.m. Dette er visst en grei plass å "rydde" bort ting på. Og når jeg sier det er den "ingen" som har gjort det. Dette var bare småting fra samboer, men GOD så irriterende når det stadig skjer i lengden. Andre familiemedlemmer og venner kommer også. Come on!! Let it all out!! Anonymkode: 15c68...853 Hahaha, mennesker er så søte. Anonymkode: b3c8b...ee3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #5 Skrevet 2. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikker du mye siden samboeren din ville dampe bort alkoholen? Anonymkode: 97c69...bf5 Hadde drukket mye jeg og om samboeren min hadde vært så NOLDUS å rote å grise så mye! Skitne sko oppå nyvasket duk? Eller oppå bord generelt(!) å ikke tenke på å fjerne en skjorte før man setter seg ned med skitne bukser, hvorfor i alledager ikke skifte FØR man setter seg ned ? Uff nei skjønner godt du blir litt hissig TS. Anonymkode: d5c50...01b 2
Salka Skrevet 2. januar 2018 #7 Skrevet 2. januar 2018 Jeg er mest sint på været jeg. At snøen aldri blir liggende mer enn en uke før den smelter til is og sørpe. Det irriterer vettet av meg. Og vind, fuktig vær og tåke. Jeg hater det! Plussgrader i januar skulle vært forbudt! Været er jo det mest idiotiske man kan irritere seg over siden det ikke kan gjøres noe med, men er irriterende for det. Gi meg passe mengde puddersnø, 5-6 minusgrader, sol og vindstille frem til 1.mars! Da kan våren komme. Og du ts, den gubben der hadde jeg kvittet meg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå