Arwen Skrevet 6. februar 2005 #21 Skrevet 6. februar 2005 håper ikke dere har samme blomsterdekoratør som meg :o
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #22 Skrevet 6. februar 2005 Antakeligvis ikke... min er på Grynerløkka
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #23 Skrevet 6. februar 2005 Antakeligvis ikke... min er på Grynerløkka min også :o :hår:
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #24 Skrevet 6. februar 2005 Antakeligvis ikke... min er på Grynerløkka Hvor på løkka? Greiy å vite.... Trenger ikke nevne navn, bare sted. Kjent der...
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #25 Skrevet 6. februar 2005 Jeg mente bare at jeg håpet ekteskapet ble bedre enn bryllupsdagen, Embla. Selvagt kan hun ha et fantastisk ekteskap selv om dagen ikke ble helt som hun håpet... Må visst uttrykke meg litt klarere neste gang...
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #26 Skrevet 6. februar 2005 Hvor på løkka? Greiy å vite.... Trenger ikke nevne navn, bare sted. Kjent der... Men jeg er overhodet ikke kjent der, så jeg nevner første bokstaven... B. Skal også nevnes at jeg har fått minst tredve buketter derfra oppigjennom av min kjære mann, og at absolutt alt jeg har fått før og etter har vært alldeles upåklagelig
koldbruna Skrevet 7. februar 2005 #27 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har vært gift kjempe lenge...9 år for å være helt nøyaktig.Men liker meg inne på bryllup som på andre steder på KG. Koldbruna
Vimsevips Skrevet 7. februar 2005 #28 Skrevet 7. februar 2005 Dagen ble bedre enn planlagt. Et par ting ble ikke som vi hadde tenkt, diskutert og trodde vi hadde ordnet, men noen ble bedre andre gikk helt greit allikevel. Du kan lese om bryllupet vårt her De som gikk helt greit skyldtes dårlig planlegging, heldigvis var det ikke ting av stor betydning vi hadde glemt å planlegge.
Andie Skrevet 8. februar 2005 #29 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har vært gift i 1,5 år og tenker ofte tilbake på dagen med stor glede. Det var den lykkeligste dagen i hele mitt liv, men i etterkant er det jo noen småting som kunne vært annerledes. Jeg ble f.eks ganske stressa da jeg satt hos frisøren og hun skulle ta på meg sløret. Dama i brudebutikken hadde montert sløret for meg, det var i to lag som hun hadde festet på en kam. Men frisøren ville helst ikke trøkke kammen ned i hodet på meg, så hun hadde tenkt å klippe den av. Men da var det jammen godt vi ringte brudebutikkdama først, . For hun kunne opplyse om at hvis kammen ble tatt bort, ville sløret naturligvis gå i to biter. Jeg var selvsagt veldig glad for at frisøren ville undersøke dette før hun tok frem saksa. Så kammen måtte presses ned i håret mitt, med det resultat at den gnagde noe helt forferdelig, og jeg fikk en grusom hodepine den dagen. Det var også uheldig at vi ikke hadde planlagt å sette av et eget bord til oss selv etter at vi hadde åpnet festen med brudevalsen. Alle hadde jo funnet de beste plassene da vi var ferdige med å danse, og vi to måtte sitte alene inntil veggen for det var ikke plass rundt de andre bordene :o Det føltes ganske rart, for vi ville jo gjerne sitte sammen med noen av gjestene. Det var liksom ikke så lett å be noen om å flytte seg for oss heller. Ikke helt heldige med den. Alt i alt var det en herlig dag som jeg setter veldig stor pris på at jeg fikk oppleve. Jeg fikk jo min kjære elskling!
diddi Skrevet 9. februar 2005 #30 Skrevet 9. februar 2005 Ja, det ble flott. Best av alt er at mammas samboer filmet en del. Hvis ikek hadde mye vært glemt (og jeg fikk med meg ting som jeg ikke så i løpet av festen). Det var høstbryllup, og med passe skarpt høstvær. Stjerneklar kveld, på et sted med flott utsikt. Det var fyr på peisene, og maten var fantastisk. Serveringspersonalet rengte imidlertid ikke å fylle så fort i den ene enden av bordet...! Men det var god stemning rundt hele bordet. Jeg var veldig fornøyd med bordplasseringen (splittet par, og satte "rolige" sammen og snakkesalige sammen. Slik turte alle å prate med sidemannen uten å bli overkjørt. Dessuten satt "de gamle" langs en fløy, venner og kusiner/fettere langs de to andre (E-bord). Jeg brukte tid på å mikse røyerne inn mellom de andre (slik ble det ikke så mye festrøyk under desserten. De røyker gjerne dobbelt så mye når de sitter ved siden av hverandre.). Så blandet jeg vennene til mannen min og mine. Selv de som ikke kjente så mange ("nye" kjærester) ble plassert i nærheten av "sin", men ved siden av en person som han/hun senere vil bli godt kjent med (gode venner av partneren). Det bidro til at de "nye" kom inn i miljøet. Så hadde vi røyke/tisse/strekke på beina-pause. Genialt!!! Og kaffe + + etter middagen. Deretter polonaise inn i spisedelen igjen, der det var dekket til kaffebord (småbord). Dette var kjempevellykket, for vi endte opp i en ring rundt dansegulvet, og alle danset etter at brudevalsen var over. Kjempegøy. Og det synes på videoen at de fleste andre syntes ogs. (Det ble jo såpass trangt at man ikke trengte å være noen stor danser da!! ) Og morgenen etter sto vi opp til fyr på peisen, fantastisk frokost og lett snødrev utenfor. (Vi overnattet på stedet.) Jeg lærte å gi slipp på enkelte ting, f.eks. delegere henting av bukett og pynte kirke. Og hun som lagde buketten var jeg skikkelig nervøs for om forsto hva jeg ville ha (for det visste jeg jo ike selv heller!!!). Men da jeg stakk innom på vei til frisøren for å hente rosene til håret, så jeg at det var akkurat rette rust-røde fargen. Da tenkte jeg bare at det fikk bli som det blir. Og det ble flott.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå