AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #1 Del Skrevet 1. januar 2018 Hei, for et par uker siden barberte jeg nedentil å klarte å kutte meg på kjønnsleppen. jeg renset såret å stoppet blødningen. etter det fikk jeg en skorpe men den ble revet av etter jeg hadde vert ute å gått. det var ikke noe særlig blod men jeg renset igjen å gikk å la meg. dagen etter begynnte kjønnsleppen å bli betent å rød. jeg tok det rolig den dagen å slappet av i løse klær. dagen etter når jeg sto opp merket jeg at noe hvit/gult puss hadde kommet ut. ikke mye, men det luktet, å det var bare 2-3 dråper blod. så jeg har fått infeksjon. jeg har bacimycin krem som skal hjelpe mot infeksjon i sår men er usikker på hvor mange dager jeg bør bruke den. det står ikke i bruksanvisningen hva max dager er, bare at jeg skal smøre 2-3 ganger daglig. alt dette skjedde 3 dager siden å jeg har smurt 2 ganger siden morning og kveld. rødheten har gått ned å er ikke så veldig betent lengre å ikke noe mer puss, men jeg fikk mensen igår så det blir litt vanskelig å smøre siden mensen vil "vaske" kremen bort. jeg kan ikke bruke tampong for kroppen min liker ikke tamponger for en eller annen grunn. så hvor lenge kan jeg bruke kremen får å være sikker på at infeksjonen er borte? 5-6 dager? 10 dager? Takk Anonymkode: ecdbe...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #2 Del Skrevet 1. januar 2018 Jeg ville gått til legen! Infeksjoner der nede er ikke å spøke med. Anonymkode: 286f6...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. januar 2018 #3 Del Skrevet 1. januar 2018 Er bacimycin til å brukes på et slikt sted? Ville ringt legekontoret og spurt imorgen tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okanen Skrevet 1. januar 2018 #4 Del Skrevet 1. januar 2018 7 minutter siden, Forundret.. said: Er bacimycin til å brukes på et slikt sted? Ville ringt legekontoret og spurt imorgen tidlig. veninnen min fikk bacimycin til å smøre etter hun hadde fødsel å de måtte kutte litt der nede, så jeg tenker nokk det går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okanen Skrevet 1. januar 2018 #5 Del Skrevet 1. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville gått til legen! Infeksjoner der nede er ikke å spøke med. Anonymkode: 286f6...ef4 er ikke hjemme akuratt nå. er på ferie hos familie oppe i nord å reiser ikke hjem før neste uke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. januar 2018 #6 Del Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, okanen skrev: veninnen min fikk bacimycin til å smøre etter hun hadde fødsel å de måtte kutte litt der nede, så jeg tenker nokk det går. Ja, da må det jo være ok. Hvorfor ikke spørre venninnen din hvor ofte hun måtte smøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. januar 2018 #7 Del Skrevet 1. januar 2018 1 minutt siden, okanen skrev: er ikke hjemme akuratt nå. er på ferie hos familie oppe i nord å reiser ikke hjem før neste uke :/ En tlf til fastlegekontoret går jo alltid ann 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #8 Del Skrevet 1. januar 2018 Det står ingenting i felleskatalogen ang lengde, så vil tro du kan bruke det til infeksjonen er over, nemnda bør du også slutte. Ikke bruk mer en nødvendig. Er du usikker så ta en telefon til lege i morgen eller spør på apoteket Anonymkode: d0604...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #9 Del Skrevet 1. januar 2018 2 minutter siden, okanen skrev: er ikke hjemme akuratt nå. er på ferie hos familie oppe i nord å reiser ikke hjem før neste uke :/ Du får nok komme inn på time hos en lege på et legesenter på det stedet der du er nå, om du tar kontakt og forklarer problemet. Mulig du må ha en antibiotikakur. Anonymkode: 286f6...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okanen Skrevet 1. januar 2018 #10 Del Skrevet 1. januar 2018 Just now, Forundret.. said: Ja, da må det jo være ok. Hvorfor ikke spørre venninnen din hvor ofte hun måtte smøre? jeg spurte, men hun husker ikke hvor lenge legen sa hun skulle smøre. hun hadde ikke infeksjon for å si det sånt, men det var får å unngå infeksjon, så hun smørte bare i 3 dager, å viss hun fikk infeksjon etter dette, kunne hun begynne å smøre igjen, men siden hun ikke fikk noen problemer, så ringte hun aldri tilbake for å spør hvor lenge hun skulle bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #11 Del Skrevet 1. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får nok komme inn på time hos en lege på et legesenter på det stedet der du er nå, om du tar kontakt og forklarer problemet. Mulig du må ha en antibiotikakur. Anonymkode: 286f6...ef4 Når infeksjonen roer seg er det ikke nødvendig med antibiotika nei. Man må da ikke ha det mot alskens infeksjoner. Er det rart vi sliter med resistente bakterier 🙄 Anonymkode: d0604...775 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #12 Del Skrevet 1. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når infeksjonen roer seg er det ikke nødvendig med antibiotika nei. Man må da ikke ha det mot alskens infeksjoner. Er det rart vi sliter med resistente bakterier 🙄 Anonymkode: d0604...775 Det er jo opp til legen å avgjøre hva hun trenger av behandling. Anonymkode: 286f6...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okanen Skrevet 1. januar 2018 #13 Del Skrevet 1. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo opp til legen å avgjøre hva hun trenger av behandling. Anonymkode: 286f6...ef4 Det er jo antibiotika krem så jeg tenker jo det er nokk? rødheten er borte å hevelsen er også nesten helt borte så jeg tenker den fyngerer. jeg er bare usikker på hvor lenge jeg bør smøre, men jeg skal gå ned på apoteket imorgen å spør får å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #14 Del Skrevet 1. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, for et par uker siden barberte jeg nedentil å klarte å kutte meg på kjønnsleppen. jeg renset såret å stoppet blødningen. etter det fikk jeg en skorpe men den ble revet av etter jeg hadde vert ute å gått. det var ikke noe særlig blod men jeg renset igjen å gikk å la meg. dagen etter begynnte kjønnsleppen å bli betent å rød. jeg tok det rolig den dagen å slappet av i løse klær. dagen etter når jeg sto opp merket jeg at noe hvit/gult puss hadde kommet ut. ikke mye, men det luktet, å det var bare 2-3 dråper blod. så jeg har fått infeksjon. jeg har bacimycin krem som skal hjelpe mot infeksjon i sår men er usikker på hvor mange dager jeg bør bruke den. det står ikke i bruksanvisningen hva max dager er, bare at jeg skal smøre 2-3 ganger daglig. alt dette skjedde 3 dager siden å jeg har smurt 2 ganger siden morning og kveld. rødheten har gått ned å er ikke så veldig betent lengre å ikke noe mer puss, men jeg fikk mensen igår så det blir litt vanskelig å smøre siden mensen vil "vaske" kremen bort. jeg kan ikke bruke tampong for kroppen min liker ikke tamponger for en eller annen grunn. så hvor lenge kan jeg bruke kremen får å være sikker på at infeksjonen er borte? 5-6 dager? 10 dager? Takk Anonymkode: ecdbe...514 Du må gå til lege og få hjelp. Anonymkode: 35a65...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå