Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

så jeg er en jente på 14 men fyller 15 om 10 dager og ble akkurat dumpet av typen han har bursdag rett etter meg og ting kan ikke bli verre enn det det allerede er. han var utro med min bestevenn og jeg trenger litt oppmuntring så om noen der ute har en joke eller noe oppmuntrende å si plz legg igjen en kmt det hadde væt veldig hyggelig <3

Anonymkode: e6835...4a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så stygt at han har vært utro med din bestevenninne, og så stygt av venninnen din. Synes du burde kutte begge to ut, slikt gjør man ikke mot kjæresten eller venninnen sin. Ta tiden til hjelp og vær lei deg nå, det er lov, men husk at du er ung og senere vil du nok finne en fin gutt som er snillere. Ta vare på deg selv, vis han hva du har mistet ;) Men ikke ta han tilbake selv om han ber deg om det såklart.. 

Ta tiden til hjelp og finn nye venninner og kompiser. Hvis dette er din eneste venninne nå kan det være lurt å være alene en stund, du får nye venner etterhvert. Selv om det virker skummelt såklart, er det bedre å være uten venner enn dårlige venner tenker jeg! 

Går dere på skole sammen? Prøv å vær hyggelig og hilse, men ikke mer enn det. Du kommer til å få det bedre etterhvert! 

Anonymkode: ec148...4cd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...