Gjest Espera Skrevet 4. februar 2005 #1 Skrevet 4. februar 2005 Hva er syd-siden der da? Skal forøvrig ta Ikea-bussen derfra..... Er det stoppet nede ved Plata som er Jernbanetorget Syd, eller må jeg helt nede til drosjene ved Oslo S???
Superlammet Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Utgang syd er ved GMB, altså der flytogene går fra. Som Liv sier, ved plata. Det er der ikeabussen går fra.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Jeg skal også ta IKEA-bussen til uka. Ved plata, vil det si på den siden hvor trikken går eller snakker vi om nede ved hotel Opera? *trenger teskje*
Superlammet Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Det blir vel der trikken går tror jeg.. er ganske sikker på at det er der den går fra.. =P
liv Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 superlammet avslører at han egentlig er ikeaavhengig
Gjest Lompa Skrevet 5. februar 2005 #8 Skrevet 5. februar 2005 Der hvor kiosken stod før og så 30-50 meter lenger bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå