Einar1985 Skrevet 1. januar 2018 #1 Skrevet 1. januar 2018 Hei, alle sammen. I sommer skal jeg arrangere utdrikningslag for en god venn. Jeg og våre andre felles kompiser har allerede holdt av en helg midt i fellesferien og datoen er sånn sett spikret. I den anledning har jeg kommet frem til at det hadde vært trivelig å reise bort i enten Norge, Sverige eller Danmark. Det optimale stedet hadde vært en sommerhytte nær vann/sjø som leier ut på helgebasis. Gjerne med mulighet for å ha noen aktiviterer som vannsport (speedbåt, vannscooter, vannski) og lignende. Derfor: Er det noen som vet om noen steder som hadde egnet seg for en guttegjeng på 8-10 personer?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #2 Skrevet 2. januar 2018 Ikke akkurat svar på det du spør om, men tenk over hvilken pris du legger deg på. Ikke alle har råd eller ønske om å bruke mye penger på et utdrikningslag. Anonymkode: 4916e...e56 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2018 #3 Skrevet 2. januar 2018 Hei. Er dere enige om hvor mye det max kan koste pr person? Har dere som skal være med, avtat dette? Med tanke på forslag om sted, for at det skal bli kortest mulig reisevei: Hvor i landet bor dere som skal være med på utdrikningslaget? Blir det lang reisevei for en eller flere av dere, eller bor dere i samme by? Anonymkode: 8a91f...6db
atropos Skrevet 2. januar 2018 #4 Skrevet 2. januar 2018 Ikke helt sjø, men hva med Sjoa rafting? Vi var der med et utdrikkingslaget arrangerte, og der kunne man leie romslige spikertelt eller campinghytter. Vi raftet en dag, og hadde femkamp med bueskyting, øksekast, luftpistol og noe andre greier. Man kan bestille ølsmaking til kvelden, eller som vi gjorde, reservere plass i utendørs badestamp der man kunne drikke alkohol (eller noe annet). De har også juvklatring og andre adrenalinsøkende aktiviteter hvis man helst vil ha det. Vi valgte en «billig» pakke der prisen ikke oversteg 1000kr, men det kan fort bli litt dyrere. Ta kontakt med bookingen, for de lagde en pakke til oss etter de rammene jeg satte. (Det var mange semifattige studenter i gruppa vår, så vi prøvde å få mest mulig morro ut av minst mulig penger.) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå