Gå til innhold

Han sjarmerer meg i senk nå vi møtes ute på byn, hva nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg 27 og han 23... Vi har flere ganger møttes på byn, både edru og ikke. Bor på et lite sted og vi har jobbet litt sammen. Han er også en gammel kompis av min bror, men de har ikke hengt på mange år. Når vi møtes ute så kysser han meg på hånden, smiler og holder meg i fokus, byr opp til dans, og vi tuller og danser. Han sjarmerer meg mer og mer, da jeg syns dette er hyggelig og ikke noe alle andre gjør. Sist vi møttes ute så skjer det samme, legger ikke merke til noen andre og vi danser og morer oss. Så spør han om han kan kysse meg og jeg sier selvfølgelig ja det kan du. Vi kysser, kliner, danser, prater og han jager bort eventuelle andre gutter som jeg/vi kjenner som vil prate. Kvelden ender med at han blir med hjem til meg og vi har sex i et par timer, nok engang veldig gøy. Det som er problemet nå er at jeg tror jeg er litt betatt og irriterer meg over at vi ikke prates ellers. Var han bare interessert i å få seg noe? Er han sjenert og syns det er skummelt å ta kontakt i og med at jeg er eldre en han? Eller fordi han er gammel kompis av min bror? 

Anonymkode: c58a7...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo nesten kvinne deg opp og ta kontakt med han. Du vet jo ikke om han vil noe mer før du har prøvd. :)

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hater å være kvinne når jeg leser slik. Viser bare hvor ynkelige vi er. Egentlig er vi enklere enn menn. Det sies jo at menn er enkle, men joggu er kvinner det og. Vi blir jo sjarmert i senk av nettopp slik. 

Er litt der selv. Ble ikke kysset på hånden da. Men han skulle holde handa mi offentlig (edru), passe på at jeg ikke skled på isen, invitere på middag, spør hvordan jeg har det, skriver at han liker meg. Jeg er betatt, men nettopp dette gjør at jeg blkr skeptisk. Han kommer helt sikkert til å såre meg når jeg ikke lenger er spennende likevel. Når jeg har erkjent mine følelser for ham. Det er vondt å holde de inne, men jeg opptrer litenintressert tilbake.

Så faller vi aldri for den kjedelige kompisen som er litt mer sjenert. Han som er snill, men ikke særlig spennende av en grunn. 

Anonymkode: 61d11...3f6

AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg kjenner og alle andre som kjenner han, så er han tvers gjennom snill, god og omtenksom, høflig osv. Absolutt ikke en veldig utadvent type som sjekker opp alle han ser eller er kjent for å være player elns. Vi har heller ikke snakket mellom de gangene vi møtes ute, ei heller denne gangen (men vet han er utenlands akkurat nå). Han er en veldig sporty og friluftslivglad mann og reiser mye rundt på tur... Så har ikke inntrykk av at han er sånn her mot alle jenter. Jeg faller ikke så fort for badboys, og han her er ikke en typisk badboy. 

Men ja, vi er nok litt ynkelige iblant.. For min del handler det om å ikke ville bli såra...

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Junenissen skrev:

Du må jo nesten kvinne deg opp og ta kontakt med han. Du vet jo ikke om han vil noe mer før du har prøvd. :)

Det er sant... Men så skummelt da :O 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er sant... Men så skummelt da :O 

Vet, sånt er jo lettere sagt enn gjort. Så glad det er jeg som kan gi rådene og du som må følge dem. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Junenissen skrev:

Vet, sånt er jo lettere sagt enn gjort. Så glad det er jeg som kan gi rådene og du som må følge dem. :P

hehe ja... Vet liksom ikke hvordan jeg skal gå fram i og med at vi ikke har noe kontakt ellers. Kanskje jeg må ta det opp neste gang vi møtes:O 

Skrevet
På 1.1.2018 den 23.34, Junenissen skrev:

hva er det som er så fordømt skummelt med dette da jenter, er det noe jeg liker som gutt så er det nettopp det når jenter tar kontakt, og at det ikke er jeg som må være den som tar kontakt hver gang. Det blir en bekreftelse på at hun liker meg tilbake. det verste som finnes er de gangene jeg som gutt skal være den som tar kontakt hver eneste gang. da begynner jeg å lure på om ting går bare en vei, om det er kun jeg som liker hun og ikke omvendt. TA KONTAKT! nå har han gidd mange tegn til deg på at han liker deg, så nå er det jammen din tur.  

• Liker 4
Skrevet

Er vel ikke skummelt å ta kontakt med en du har hatt sex med for videre prat?!

Ser jo lett om han vil det eller ikke..

Skrevet

Send han en melding du TS :) Det værste som kan skje er at han ikke er interessert, men er ikke det like greit å finne ut av først som sist? Bare send noe helt random som "Hei! Takk for sist! Hatt en fin dag?" :)

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 1/1/2018 den 23.15, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet (endret)
På 1/1/2018 den 23.08, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Cbunke90z
AnonymBruker
Skrevet

Høres kjent ut. Jeg er 27, han er 30. Jeg tror jeg begynner å bli veldig betatt, men han gir meg liksom ikke noe med mindre vi fysisk treffes, og det er som oftest i helgene. JEG BLIR GAAAAL :P Ifølge kompisene hans liker han meg, men hvorfor kan du ikke vise meg det da!!!!

Anonymkode: b9ef8...1d9

Skrevet (endret)
På 1/3/2018 den 13.58, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Cbunke90z
AnonymBruker
Skrevet
På 3. januar 2018 den 11.08, robert90 skrev:

hva er det som er så fordømt skummelt med dette da jenter, er det noe jeg liker som gutt så er det nettopp det når jenter tar kontakt, og at det ikke er jeg som må være den som tar kontakt hver gang. Det blir en bekreftelse på at hun liker meg tilbake. det verste som finnes er de gangene jeg som gutt skal være den som tar kontakt hver eneste gang. da begynner jeg å lure på om ting går bare en vei, om det er kun jeg som liker hun og ikke omvendt. TA KONTAKT! nå har han gidd mange tegn til deg på at han liker deg, så nå er det jammen din tur.  

Jeg kan nok ikke sette ord på hva som gjør det skummelt.. Det er nok flere faktorer og at jeg er litt feig kanskje. Problemet er nok det at det er litt vanskelig å vite om den interessen han har vist kun er når han er ute og ikke ellers, og da tenker jeg at han kanskje bare var ute etter en ting. Er kanskje redd for å bli avvist eller noe sånt.. Men jeg skjønner jo godt det du skriver, det er ikke det

AnonymBruker
Skrevet
På 3. januar 2018 den 11.17, BethD skrev:

Er vel ikke skummelt å ta kontakt med en du har hatt sex med for videre prat?!

Ser jo lett om han vil det eller ikke..

Nei, det burde jo ikke være det.. Men det blir plutselig annerledes når man er edru. Er redd for at dette bare er sånn han er mot meg når vi møtes på byen

AnonymBruker
Skrevet
På 3. januar 2018 den 11.19, Sirah skrev:

Send han en melding du TS :) Det værste som kan skje er at han ikke er interessert, men er ikke det like greit å finne ut av først som sist? Bare send noe helt random som "Hei! Takk for sist! Hatt en fin dag?" :)

Lykke til!

Hadde jeg hatt baller til det så... Det er selvfølgelig ikke noe i veien med å sende en sånn melding. Men det er jammen skummelt også når vi ikke prates ellers :) Dette tas selvfølgelig opp til vurdering, og takk for eksempel på fremgangsmåte :D 

AnonymBruker
Skrevet
På 3. januar 2018 den 12.05, Cbunke90z skrev:

Kanskje han bare ikke vet at du liker han mer enn bare et ONS, iblant vil kvinner ha d også og så tenker han kanskje at aldern vil være et hinder for deg med tanke på forhold. Ta nå heller å spør han med ut på date.

Det er veldig mulig du har rett! Uff, nei dette må jeg tenke litt på... Skjønner ikke hvorfor jeg syns det er vanskelig egentlig heller

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt baller til det så... Det er selvfølgelig ikke noe i veien med å sende en sånn melding. Men det er jammen skummelt også når vi ikke prates ellers :) Dette tas selvfølgelig opp til vurdering, og takk for eksempel på fremgangsmåte :D 

Vet det er et uttrykk, men du må for all del ikke gro deg baller... kan aldri i verden tenke meg at han vil ha deg om du får baller.

Kvinn deg opp og send en melding og spør om han vil møtes en dag for en kopp kaffe eller noe annet som ikke er så skummelt. Det er bedre å få vite enn å gå og lure. 

Anonymkode: cd609...13d

AnonymBruker
Skrevet
På 3. januar 2018 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Høres kjent ut. Jeg er 27, han er 30. Jeg tror jeg begynner å bli veldig betatt, men han gir meg liksom ikke noe med mindre vi fysisk treffes, og det er som oftest i helgene. JEG BLIR GAAAAL :P Ifølge kompisene hans liker han meg, men hvorfor kan du ikke vise meg det da!!!!

Anonymkode: b9ef8...1d9

Dette høres ut som noe til å bli gal av ja... En melding eller to er jo alltids hyggelig da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...